Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

قوه قضاییه: هویت قاتل و انگیزه قتل برایمان نامشخص است یک مقام آگاه: برخی از تحقیقات نشان از ردپای قاتل دارد بازبینی دوربین های مدار بسته آغاز شد / سرنخ هایی به دست آمد میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران با اصابت ۵ گلوله به سینه جان باخته است. بررسی های اولیه نشان می دهد، عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او...

جزئیات جدید از قتل همسر نجفی: ۵ گلوله شلیک شده

بورس24 : با حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل، تحقیق در خصوص مرگ میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران که با اصابت 5 گلوله به سینه جان باخته است، آغاز شد.

بررسی های اولیه نشان می دهد، عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج میترا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.

در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه ها را آغاز کرده و با بازبینی دور بین های مدار بسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ هایی برای راز گشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است. 

یک مقام آگاه در ارتباط با این جنایت به خبرنگار الف گفت: در حال حاضر قاضی ویژه قتل تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل جنایت سرنخ های مربوط به این جنایت را جمع آوری کرده و برخی از تحقیقات نیز نشان از ردپای قاتل دارد. گزارش تکمیلی متعابقا ارسال خواهد شد.

سخنگوی قوه قضائیه نیز در این باره گفت: مستندات صحنه قتل همسر شهردار اسبق تهران در حال جمع‌ آوری است. غلامحسین اسماعیلی در گفت‌ و‌ گوییگفت: بازپرس ویژه قتل در صحنه وقوع قتل حاضر شده و اطلاعات و مستندات این حادثه در حال جمع‌ آوری است.

وی ادامه داد: اکیپ‌ های مربوط به کشف جرم و پزشکی قانونی به همراه پلیس آگاهی مستندات این حادثه را جمع‌ آوری می‌ کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: درباره هویت قاتل و انگیزه قتل تا این لحظه هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ ایم و تاکنون کسی در رابطه با این حادثه بازداشت نشده است.

بر اساس آخرین جزئیات این پرونده که از سوی پلیس آگاهی اعلام شده، میترا استاد، همسر دوم محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران در یک برج به قتل رسید.

ساعت 12:30 دقیقه امروز 7 خرداد، وقوع این قتل به پلیس 110 اعلام شد. 

بررسی‌ های اولیه نشان می‌ دهد این قتل در طبقه هفتم برج معروف (د) واقع در بلوار خوردین سعادت‌ آباد به‌ وقوع پیوسته و جسد مقتول در اتاق‌ خواب و در حالی که به ضرب گلوله به قتل رسیده، کشف شده است.

هم‌ اکنون مقامات انتظامی و قضایی در صحنه جرم حضور دارند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

به گفته شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی، میترا استاد با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسیده است.

منبع: فارس و الف 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24