Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : در کنار شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره نحوه نوسان آتی قیمت مسکن مطرح است، غالب ناظران و حاضران در این بازار یک انتظار جالب دارند که به نظر می رسد شرایط برای تحقق آن به دلیل اشتراک نظر فراهم است. شایعات تلگرامی بحث ریزش شدید قیمت مسکن را مطرح می کند؛ حرف هایی که پشت سر آن، نیت شوم سفته بازها برای فراهم شدن شرایط خرید از سوی خودشان و سپس جوسازی دوباره برای گران شدن و فروش در آن زمان است!

قیمت مسکن پُر شده...؟

بورس24 : در کنار شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره نحوه نوسان آتی قیمت مسکن مطرح است، غالب ناظران و حاضران در این بازار یک انتظار جالب دارند که به نظر می رسد شرایط برای تحقق آن به دلیل اشتراک نظر فراهم است.

شایعات تلگرامی بحث ریزش شدید قیمت مسکن را مطرح می کند؛ حرف هایی که پشت سر آن، نیت شوم سفته بازها برای فراهم شدن شرایط خرید از سوی خودشان و سپس جوسازی دوباره برای گران شدن و فروش در آن زمان است!

با این حال در روزهای اخیر کسانی که در بازار مسکن برای خرید جستجو می کنند خبر از یک اتفاق می دهند.

هم خریداران و هم فروشنده ها توقع دارند قیمت مسکن در خرداد ماه به ثبات برسد و در تابستان رشد چندانی پیدا نکند.

مشاوران املاک نیز در مواجهه با این برداشت انتظاری، این طور نظر خود را اعلام می کنند که «قیمت مسکن رشد لازم را پر (تکمیل) کرده است و باید به ثبات برسد».

شایعات به دنبال کاهش شدید قیمت مسکن اما انتظارات خود را با ثابت شدن سطح قیمتی تطبیق داده است که این دومی به واقعیت گذشته بازار مسکن نزدیک تر و منطقی تر به نظر می رسد.

معمولاً بعد از رشد شدید قیمت مسکن سطح قیمتی برای دوره ای حداقل یک تا دو ساله ثابت می ماند. قیمت مسکن در فروردین امسال 104 درصد نسبت به فروردین پارسال رشد کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24