Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روزپنجشنبه دوم خرداد تاکید کرده است که برای مقابله با ایران احتیاجی به اعزامی نیروی بیشتر به منطقه خاورمیانه نیست.

ترامپ: لازم باشد نیروهای بیشتری به خاورمیانه اعزام می‌کنیم، اما فعلا نیازی به این کار نیست

بورس24 : دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روزپنجشنبه دوم خرداد تاکید کرده است که برای مقابله با ایران احتیاجی به اعزامی نیروی بیشتر به منطقه خاورمیانه نیست.

دونالد ترامپ در خصوص گزارش ها درباره اعزام نیروهای بیشتر به خاورمیانه برای مقابله با ایران گفته است: فکر نمی‌کنم نیازی به این باشد، اما در صورت ضرورت، ما در هر تعدادی که نیاز باشد در آنجا حضور خواهیم داشت.

پیشتر در روز چهارشنبه، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داده بود که پنتاگون طرحی را برای اعزام ۱۰ هزار نیروی اضافی به خاورمیانه به کاخ سفید ارائه خواهد کرد.

در همین زمینه، پاتریک شاناهان، سرپرست وزارت دفاع آمریکا، روز پنجشنبه بدون ذکر رقم دقیقی، تأیید کرد که پنتاگون به درخواست فرماندهان آمریکایی در خاورمیانه در حال بررسی افزایش نیروهایش در این منطقه است.

او در عین حال گزارش‌های پیشین رسانه‌ها را که از اعزام پنج یا ده هزار نیرو سخن گفته بودند رد کرد و تنها به گفتن این نکته اکتفا کرد که «اعزام نیروهای اضافی، از جمله اقدامات در دست بررسی است».

ترامپ در بخش دیگری گفت: «توافقی که توسط رئیس‌جمهور اوباما امضا شد، یک نمایش وحشت بود؛ توافق وحشتناکی بود. از لحظه‌ای که من این توافق را به هم زدم و به آن خاتمه دادم ایران وارد مسیر بدی شد؛ آنها اکنون درگیر مسائل مالی گسترده‌ای هستند؛ تورمی دارند که بالاترین نرخ در دنیا را دارد.»

وی در ادامه به تکرار ادعاهایی پرداخت که در این مدت بارها تکرار کرده است: «ایران بازیگر بسیار خطرناک و بسیار بدی بوده است.»

منبع: انتخاب

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24