Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

هم اکنون فروش صادراتی ما تقریبا برابر شده با مفت فروشی! مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان بهبهان، ساعاتی پیش در مجمع ورزشی و فرهنگی تلاش با حضور ۷۹ درصد از سهامداران برگزار شد. در این مجمع...

مدیر عامل سیمان بهبهان در مجمع: اگر با همین نرخ بخواهیم محصول بفروشیم، زیان خواهیم کرد

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان بهبهان، هم اکنون در مجمع ورزشی و فرهنگی تلاش با حضور ۷۹ درصد از سهامداران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، ابتدا محمد حاج نائب مدیر عامل شرکت بهبهان گفت: تحویل سیمان ما در سال گذشته ۵۶۸ هزار و ۲۵۰ تن بوده که تحویل داخلی ما ۵۴۹ هزار و ۳۵۰ تن و تحویل صادراتی ما ۱۸۸ هزار و ۵۶۶ تن بوده است.  

او ادامه داد: برای سال پیش رو ۵۶۰ هزار تن تولید و ۳۰ هزار تن تحویل سیمان صادراتی پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: قصد داریم فروش خود را بیشتر به سمت فروش سیمان تیپ دو ببریم. همچنین طرح حذف مازوت را خواهیم داشت، که در مصرف انرژی ما بسیار تاثیر گذار است.

حاج نائب تصریح کرد: من از اول سال ۹۷ پیگیر بودم، که اگر با همین نرخ بخواهیم بفروشیم زیان خواهیم کرد. فکر می کنم ۲۲ تیر ماه بود که خود انجمن ابلاغ کرد ۱۲ درصد افزایش نرخ در محصولات خود دهید. هم اکنون فروش صادراتی ما مفت شده و همه به صورت ریالی می فروشند. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، با موافقت سهامداران حاضر در مجمع صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷ تصویب شده و به ازای هر سهم ۵۹۰ تومان سود تقسیم که ۹۵ درصد سود دوره بود تقسیم شد.

در ادامه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت برای افزایش سرمایه شروع شد.

با موافقت سهامداران حاضر در مجمع افزایش سرمایه شرکت سیمان بهبهان از مبلغ ۵۵ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال، معادل مبلغ ۱۴۵ میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان بهبهان عصر امروز با حضور ۷۹ درصد از سهامداران برگزار شد. 

در این مجمع ابراهیمی و کلاه کج به عنوان ناظران، امینی به عنوان مدیرمالی، محمودزاده به عنوان حسابرس و سرداری به عنوان بازرس حضور داشتند. 

ابتدا محمد حاج نائب گفت: بررسی روند چند سال گذشته صنعت سیمان حاکی از کاهش تقاضا به علت رکود در بخش مسکن و پروژه های عمرانی بوده و همچنین ساخت و راه اندازی کارخانجات سیمان جدید نشان از افزایش عرضه در این زمینه دارد. 

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شرکت سیمان بهبهان، گسترش بازارهای صادراتی، کسب حداکثری سهم از بازار های داخل، تنوع تولید متناسب با نیاز بازارهای داخلی و صادراتی، انجام پروژه های بهینه سازی مصوب انرژی در جهت افزایش راندمان تولید و کاهش مصرف انرژی، توجه جدی به مسائل زیست محیطی، چابک سازی سازمان با بازنگری در چارت سازمانی و استفاده از نیروهای متخصص جایگزین پرسنل بازنشسته در دستور کار است. 

او گفت: این مهم می تواند، این شرکت را در بازار فعلی قابل رقابت با سایر شرکت ها حفظ نماید. 

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان خوزستان و حضور ۱۹ شرکت سیمانی در بازار استان، این شرکت با تنوع تولید و ارتقاء کیفی محصولات موفق به تحویل سیمان و کلینکر داخلی به میزان ۵۵۸.۹۴۶ تن و صادرات سیمان و کلینکر به میزان ۲۰۷.۴۶۷ تن در سال ۹۷ نموده که به عنوان یک برند صادراتی خود را در بازارهای هدف معرفی کرده است.

او گفت: همچنین در سال ۹۸ این شرکت برنامه ریزی جهت صادرات سیمان به کشورهای هدف را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است.  

در ادامه حسابرس شرکت بندهای حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷ را برای سهامداران حاضر در مجمع خواند که به شرح زیر است:

بند پنج: موجودی مواد و کالا در مقابل خطرات احتمالی از پوشش بیمه ای کافی برخوردار نیست. 

حیدری رییس مجمع در خصوص این بند گفت: معمولا مواد اولیه شرکت های سیمانی کانی بوده و شامل بیمه نمی شوند، اما تکلیف می شود که هر آنچه به صلاح شرکت است، انجام شود. 

درادامه صورت های مالی تصویب شده و به ازای هر سهم ۵۹۰ تومان سود تقسیم شد. 

گفتنی است، سپس بلافاصله مجمع عمومی فوق العاده جهت افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد که سرمایه سیمان بهبهان از مبلغ ۵۵ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال معادل ۱۴۵ میلیارد ریال رسید. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24