Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در پی استعفای عموزاده، «علی علامه راد» با حکم مخدومی مدیرعامل تاپیکو به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی منصوب شد.

مدیرعامل «وپترو» تغییر کرد

بورس24 : در پی استعفای عموزاده، «علی علامه راد» با حکم مخدومی مدیرعامل تاپیکو به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی منصوب شد.

علی علامه راد متولد ۱۳۶۱، دانش آموخته اقتصاد توسعه و‌برنامه‌ریزی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی اقتصاد پول و بانکداری در مقطع کارشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. وی همچنین در حال اتمام تحصیلات خود در رشته اقتصاد مالی در مقطع دکترا از دانشگاه UKM مالزی است.

از جمله مهم‌ترین سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون مدیرعامل شرکت رزین آژندگستر، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گستر نورآتی، عضو کمیته استراتژیک بانک شهر، عضو کمیته بهادارسازی دارایی‌های شهرداری تهران، عضو کمیته سرمایه‌گذاری بیمه سرمد و عضو کمیته سرمایه‌گذاری هلدینگ آتیه خواهان ملت اشاره کرد.

وی همچنین پیش از این مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین، مدیر اجرایی گروه مالی ملت بوده است.

عضویت غیرموظف در هیات مدیره شرکت‌های فیبر ایران، کارگزاری بانک ملت، کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی، افست و پارس الکتریک از دیگر سوابق اجرایی علامه راد به شمار می‌رود.

عموزاده مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در ابتدای مراسمی که روز گذشته به منظور تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید این شرکت در سالن کنفرانس piic و با حضور مدیرعامل تاپیکو، اعضای هیات مدیره piic مدیران ارشد و مدیران عامل شرکتهای زیر مجموعه این هلدینگ برگزار می‌شد، گفت: دو سال و نیم پیش، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی را با ۱۰ میلیارد تومان زیان تحویل گرفتیم؛ خوشحالم که اما امروز با بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان سود، مدیریت آن را تحویل می‌دهیم. امروز دقیقا پایان سال مالی ماست و عملکرد ما در مجمع عمومی مشخص می‌شود؛ امیدوارم سهامداران عمده نیز این عملکرد را در مجمع تایید کنند.

وی افزود: این مجموعه در دو سال و نیم گذشته با حسن اعتماد مدیران عالی شستا و تاپیکو و بویژه حمایت‌های مهندس مخدومی در یکسال و نیم گذشته اداره شده است که امیدوارم ماحصل آن. رضایت خدا، ذینفعان و پرسنل این مجموعه باشد چرا که همواره تلاش کردیم منافع سهامداران و رعایت دستورالعمل‌های شستا و تاپیکو جزو نقاط اصلی تصمیم‌گیری ما باشد.

مخدومی مدیرعامل تاپیکو نیز در این نشست با تشکر از زحمات عموزاده در مدت تصدی مدیرعاملی هلدینگ piic، گفت: آنچه مهندس عموزاده بعد از دو سال و نیم حضور در شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمیی تحویل می‌دهد، با آنچه در ابتدا تحویل گرفت بسیار متفاوت است. هم در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و هم ساماندهی وضعیت شرکتها از منظر شرکت‌‌داری و نیز تولید؛ همه این توفیقات در صورتهای مالی هلدینگ که بر سامانه کدال ارائه شده است قابل ملاحظه است و نیازی به بیان بنده نیست.

مخدومی گفت: وظیفه دارم از جانب خودم و اعضای هیات مدیره تاپیکو از عملکرد ویژه ایشان تقدیر داشته باشم.

وی تصریح کرد:جناب آقای مهندس عموزاده از ابتدای اردیبهشت امسال درخواست جداشدن از مجموعه piic را داشتند که در نهایت علیرغم میل باطنی با درخواست استعفای ایشان موافقت کردیم.

وی با اشاره به سوابق علمی و اجرایی مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی گفت: خوشبختانه امروز در خدمت جناب آقای علامه راد هستیم که سوابق و تحصیلات بسیار خوبی در حوزه بازار سرمایه دارد.

مخدومی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی تعداد زیادی شرکت در گروه‌های مختلف کاری دارد. این شرکتها نیاز به بازنگری در گروه‌های کاری خود دارند. که امیدواریم با حضور آقای علامه راد این فرایند تسریع شود.

منبع: تاپیکو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24