Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

گام بعدی ایران پس از ۶٠ روز این است، که... به گفته بعیدی‌ نژاد، ایران در این یک سال به تمامی تعهداتش در برجام پایبند بوده، اما...

سفیر ایران در لندن: از برجام خارج نمی‌ شویم

بورس24 : حمید بعیدی‌ نژاد، سفیر ایران در لندن گفته است، که بعد از پایان مهلت ۶۰ روزه به قدرت‌ های اروپایی، گام بعدی ایران همچنان در چارچوب توافق برجام خواهد بود.

بعیدی‌ نژاد در مصاحبه‌ ای با بی‌ بی‌ سی، گفت، به رغم اینکه «خروج از برجام» به عنوان یک گزینه برای ایران مطرح است، اما در حال حاضر ایران چنین تصمیمی ندارد و به دنبال خروج از این توافق نیست. 

به گفته بعیدی‌ نژاد، ایران در این یک سال به تمامی تعهداتش در برجام پایبند بوده، اما از منافع اقتصادی و وعده‌ های تجاری که قرار بود در پی پذیرش برجام نصیب کشور شود، محروم مانده است.

این دیپلمات عالی‌ رتبه گفت ایران، یک سال به همه فرصت داد تا این مشکل را حل کنند، اما همچنان این وضعیت بی‌ نتیجه ادامه یافته است.

حمید بعیدی‌ نژاد افزود که اگر اقدامی برای حفظ این توافق صورت نگیرد احتمال "فروپاشی برجام" وجود دارد. او توضیح بیشتری درباره چگونگی فروپاشی این توافق یا گام‌ های بعدی ایران در این زمینه نداد.

سفیر ایران در لندن در بخش دیگری از این مصاحبه به تنش‌ اخیر ایران و آمریکا اشاره کرد و رفتار واشنگتن را "تحریک‌ آمیز" توصیف کرد.

وی اضافه شدن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست گروه‌ های تروریستی را از جمله همین اقدامات ذکر کرد و آن را "تحریکات غیرضروری" خواند.

منبع: انتخاب 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24