Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : در رخدادی غیرمنتظره عبدالرحیم همایون پور پیشکسوت بازار سرمایه ایران که برای شرکت در جلسه هیات مدیره شرکت شهد ایران به مشهد مقدس سفر کرده بود ، پس از برگزاری جلسه مزبور در این شهر و در سن ۶٢ سالگی دارفانی را وداع گفت... او در آخرین سمت خود مدیرعامل سرمایه گذاری سپه بود ، شرکتی موفق که ارزش سهام آن در یک سال گذشته سه برابر شده و اکنون ارزش بازار ١۶٠٠ میلیارد تومانی را تجربه می کند... عبدالرحیم همایون پور دانش آموخته دانشگاه تهران با بیش از ٣٠سال سابقه فعالیت در بازار سرمایه ، سمت های مدیریتی متعددی را عهده دار بود، از جمله این سمت ها می توان به عضویت در هیأت مدیره و قائم مقامی شرکت سرمایه گذاری شاهد ، عضویت در هیأت مدیره و مدیریت عاملی شرکت های سرمایه گذاری بوعلی ، سازمان اقتصادی کوثر ، شرکت سرمایه گذاری امید و عضویت در هیأت مدیره شرکت های گل گهر ، چادرملو ، شهدایران و سرمایه گذاری ملی ایران اشاره کرد... شخصیت آرام و متواضع عبدالرحیم همایون پور از جمله ویژگی های بارز او به شمار می رفت...

درگذشت غیرمنتظره پیشکسوت بازار سرمایه ایران

بورس24 : در رخدادی غیرمنتظره عبدالرحیم همایون پور پیشکسوت بازار سرمایه ایران که برای شرکت در جلسه هیات مدیره شرکت شهد ایران به مشهد مقدس سفر کرده بود ، پس از برگزاری جلسه مزبور در این شهر و در سن 62 سالگی دارفانی را وداع گفت.
او در آخرین سمت خود مدیرعامل سرمایه گذاری سپه بود ، شرکتی موفق که ارزش سهام آن در یک سال گذشته سه برابر شده و اکنون ارزش بازار 1600 میلیارد تومانی را تجربه می کند.
عبدالرحیم همایون پور دانش آموخته دانشگاه تهران با بیش از 30سال سابقه فعالیت در بازار سرمایه ، سمت های مدیریتی متعددی را عهده دار بود، از جمله این سمت ها می توان به عضویت در هیأت مدیره و قائم مقامی شرکت سرمایه گذاری شاهد ، عضویت در هیأت مدیره و مدیریت عاملی شرکت های سرمایه گذاری بوعلی ، سازمان اقتصادی کوثر ، شرکت سرمایه گذاری امید و عضویت در هیأت مدیره شرکت های گل گهر ، چادرملو ، شهد ایران و سرمایه گذاری ملی ایران اشاره کرد.
شخصیت آرام و متواضع عبدالرحیم همایون پور از جمله ویژگی های بارز او به شمار می رفت.مراسم تشییع و یادبود این چهره پیشکسوت بازار سرمایه ایران متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 واقعه غیرمنتظره درگذشت مدیرعامل کنونی سرمایه گذاری سپه را به اهالی بازار سرمایه ایران و خانواده وی تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای این چهره خوشنام در دیار باقی طلب غفران الهی نموده و برای خانوده او صبر و شکیبایی آرزومند است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24