Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

گروه توسعه ملی با مدیریت مناسب پرتفولیو در حال تجربه قیمت های تاریخی در بورس تهران است... بازار سرمایه طی ماه های اخیر به خصوص از ابتدای اسفند ماه وارد فاز صعودی خوبی شده است که این روند با شروع سال ٩٨ تقویت شده و در همه سطوح بازار شاهد ثبت رکوردهای بسیار خوبی هستیم... در این بین هلدینگ گروه توسعه ملی نیز با روند صعودی و بازدهی خوبی همراه شده ، به طوری که از ابتدای دی ماه ٩٧ تاکنون بازدهی «وبانک» به ۴٣ درصد رسیده است که رقم قابل توجهی بوده و نشان از پتانسیل بالای این تک سهم چند رشته ای صنعتی و مدیریت مناسب سبد دارایی های آن دارد...

بازدهی ۴٣ درصدی غول چند رشته ای بازار در ۵ ماه /درباره «وبانک» حرف می زنیم...

بورس24 : بازار سرمایه طی ماه های اخیر به خصوص از ابتدای اسفند ماه وارد فاز صعودی خوبی شده است که این روند با شروع سال 98 تقویت شده و در همه سطوح بازار شاهد ثبت رکوردهای بسیار خوبی هستیم.

در این بین هلدینگ گروه توسعه ملی نیز با روند صعودی و بازدهی خوبی همراه شده ، به طوری که از ابتدای دی ماه 97 تاکنون بازدهی «وبانک» به 43 درصد رسیده است که رقم قابل توجهی بوده و نشان از پتانسیل بالای این تک سهم چند رشته ای صنعتی و مدیریت مناسب سبد دارایی های آن دارد.

شرح

میزان بازدهی از ابتدای دی ماه 97تاکنون

گروه توسعه ملی

43%

شرح

میزان بازدهی از ابتدای سال جاری تاکنون

گروه توسعه ملی

20%

شرح

میزان بازدهی از ابتدای اردیبهشت تاکنون

گروه توسعه ملی

14%

همانطور که مشخص است رکورد شکنی های «وبانک» همچنان ادامه داشته و با شروع سال جدید و رونق بازار سرمایه پرتفولیوی غنی این چند رشته ای مورد توجه بازار قرار گرفته ، به طوری که هر چه بازار مثبت تر شده «وبانک» هم در همان مسیر ، بازدهی داشته و دوشادوش بازار حرکت کرده است.

این بررسی حاکی از آن است : گروه توسعه ملی در پایان فروردین ماه دارای پرتفولیوی بورسی به ارزش حدود6600 میلیارد تومان بوده است که با توجه به رشد بازار در اردیبهشت ماه ، ارزش روز این پرتفولیو در سطح بالایی قرار دارد.

به خصوص این که شرکت های شاخص پرتفوی «وبانک» یعنی پتروشیمی شازند ، گروه توسعه صنایع بهشهر ، ایران ترانسفو و هلدینگ سیمانی سیدکو با مدیریت مناسب رشد قیمتی بسیار خوبی را تجربه کرده اند.

گروه توسعه ملی با بازدهی بالای خود طی چند ماهه اخیر در صنعت خود از برخی هم گروهی ها پا را فراتر گذاشته و در حالی که بازدهی برخی شرکت های گروه به 20 درصد رسیده است ، «وبانک» با بازدهی سنگین 43 درصدی همراه شده که این امر نشان می دهد ، این چندرشته ای با مدیریت مناسب سبد دارایی ها ، همسو با بازار و روند بازار سرمایه بدون هیجان های کاذب حرکت می کند و در حال تجربه قیمت های تاریخی است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24