Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل شرکت کارتن ایران: یکی از برنامه های شرکت برای سال ۹۸ انتشار اوراق صکوک خواهد بود، که از فروش آن تامین مواد اولیه کرده و خط تولید زغال نانو را راه اندازی خواهیم کرد.

سه برنامه جدید و جذاب کارتن ایران برای سال ٩٨

بورس24 : آخرین برنامه ها و استراتژی های کارتن ایران از زبان مدیر عامل شرکت عنوان شد. "چکارن" در سال ۹۸ علاوه بر فروش زمین و دارایی غیر مولد، برنامه انتشار اوراق صکوک و افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد.

امیرحسین اسماعیل پور، مدیرعامل شرکت کارتن ایران در خصوص استراتژی و برنامه های شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: یک نوید به سهامداران کارتن ایرن می دهم؛ هر سهامداری در حوزه بسته بندی مشتری بیاورد، ۳ درصد مبلغ معرفی را به صورت پورسانت دریافت خواهد نمود.

وی گفت: شرکت کارتن ایران در زمینه مواد غذایی، دارو، شوینده و روغن فعالیت دارد و در این مورد نیاز به بازار یابی خواهیم داشت.

راه اندازی خط تولید زغال نانو

اسماعیل پور افزود: یکی از برنامه های شرکت برای سال ۹۸ انتشار اوراق صکوک خواهد بود، که از فروش آن تامین مواد اولیه کرده و خط تولید زغال نانو را راه اندازی خواهیم کرد.

وی گفت: این خط تولید برای نخستین بار در ایران اتفاق می افتد و این زغال خصوصیت های زیادی داشته که مهمترین آن عدم قطع درخت برای تولید زغال است. ما می توانیم از فرآورده های سلولزی و با فرمولاسیون خاصی این زغال را تولید نماییم.

اسماعیل پور گفت: امیدواریم با توجه به تامین مالی آن، در نیمه اول سال خط تولید را راه اندازی نماییم.

فروش دارایی غیر مولد و اهرمی

مدیرعامل کارتن ایران گفت: تبدیل دارایی های غیر مولد و اهرمی به مولد در دستور کار است، که با چند نهاد و خریدار صحبت شده است و در صورت انجام، روند مثبتی برای شرکت خواهد بود، چرا که روند آن اهرمی است و می تواند سود مناسبی برای شرکت به همراه داشته باشد. در همین راستا زمین منطقه یافت آباد به فروش رسید و سود آن به مجموعه شرکت اضافه شده است. به همین دلیل نماد شرکت متوقف شده و با ارسال اطلاعات نماد بازگشایی می شود.

او ادامه داد: در مورد واگذاری سایر زمین ها در خرمشهر و اصفهان پس از رفع مشکلات حقوقی در مورد واگذاری تصمیم گیری خواهیم نمود. امیدواریم در سال ۹۸ کل دارایی های غیر مولد را به مولد تبدیل نماییم.

مدیر عامل شرکت کارتن ایران گفت: ما به سمتی رفته ایم که بخش اصلی مطالبات را وصول کرده ایم و برنامه ریزی شرکت به گونه ای بوده که پول و نقدینگی از شرکت خارج نشود.

ورود به بازار با محصولات جدید

وی با اشاره به ارائه محصولات جدید شرکت گفت: در حال حاضر محصولات جدیدی از جمله فایل های مخصوص اسباب کشی و فایل های بایگانی شرکت ها را به محصولات شرکت اضافه کرده ایم که در حال بازاریابی در بخش های مختلف هستیم.

این مقام مسئول در مورد افزایش سرمایه شرکت گفت: افزایش سرمایه ای از محل سود انباشته در اختیار داریم که قبل از مجمع عادی در اردیبهشت و یا خرداد انجام خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24