Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در سال رونق تولید، تامین مالی پروژه ها یعنی بزرگترین کمک به بخش تولید بورس یکی از بهترین گزینه ها برای تحقق بخشیدن به این شعار است حمید گل پاشا مدیر توسعه بازار تامین سرمایه لوتوس پارسیان، طی سخنانی اظهار داشت: در سال رونق تولید ، تامین مالی پروژه ها بزرگترین کمک به بخش تولید است، که...

مدیر توسعه بازار تامین سرمایه لوتوس پارسیان: شاهد برگزاری خوب و مناسب نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بودیم

بورس24 : حمید گل پاشا مدیر توسعه بازار تامین سرمایه لوتوس پارسیان، اظهار داشت: در سال "رونق تولید"، تامین مالی پروژه ها بزرگترین کمک به بخش تولید است که بازار سرمایه یکی از بهترین گزینه ها برای تحقق بخشیدن به این شعار است. به گونه ای که پول خرد را جذب و تجمیع می کند و به پروژه ای که نیاز به تامین مالی دارد، اختصاص می دهد.  

وی در گفتگویی برگزاری نمایشگاه بورس را خوب ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاه هر ساله برگزار می شود تا فعالان بازار سرمایه بتوانند به عموم برند خود را معرفی کنند که به نظر من بسیاری از فعالان بازار در این زمینه موفق عمل کرده اند. اما در کل از نظر مردم بازار سرمایه خیلی مبهم است که فعالان بازار در نمایشگاه ها می توانند با برنامه های خود به این فرهنگ سازی کمک کنند.

مدیر توسعه بازار تامین سرمایه لوتوس پارسیان تسهیل در امر سرمایه گذاری را مهم دانست و خاطر نشان ساخت: برنامه های ما این است که سرویس های مختلف خود را که بیشتر در سرمایه گذاری است به صورت آنلاین در دسترس مشتری قرار دهیم که در دوره های قبلی نمایشگاه صندوق های سود رسانی خود را ا آنلاین کردیم و در این نمایشگاه هم پورتال دیجیتالی را معرفی کرده ایم که می تواند در مجموعه به بازار پول و سرمایه کمک کند تا سرویس ترکیبی برای مشتریان بسازیم تا کارها به سهولت انجام پذیرد.

وی عنوان کرد: سرویس دیگری که در پورتال شرکت وجود داشته اما به صورت داینامیک ارائه نمی شده سرمایه گذاری هوشمندانه است. در واقع روشی است که به مشتری کمک می کند تا بتواند تصمیم بگیرد که با هر اتفاقی که در اقتصاد رخ می دهد به چه اندازه در چه صنعت در کدام ابزار ما سرمایه گذاری کند و ریسک را پوشش دهد و بازده مورد انتظار خود را کسب نماید. البته با برداشتن محدودیت از طرف سازمان بورس ما می توانیم بر کل بازار کار کنیم و با ابزارهای سایر شرکتها هم پلت فرم سرمایه گذاری هوشمندانه را گسترش دهیم.

منبع: ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24