Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حسن قالیباف اصل: بازار سرمایه نسبت به بازارهای دیگر جای مناسبی برای سرمایه‌گذاری است و افرادی که در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند، باید مطالعه، دقت، صبر و حوصله داشته باشد. زیرا بازارهای دیگر مثل طلا، سکه و مسکن تورم در جامعه ایجاد می‌کنند و سرمایه گذاری در این بازارها مولد نیست.

مدیرعامل سابق شرکت بورس: بازار سرمایه به رشد تولید کمک می‌کند

بورس24 : مدیرعامل سابق بورس تهران با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی بازار سرمایه گفت: سرمایه گذاری در بازارهای مولد همچون بورس بهترین گزینه سرمایه‌گذاری است و این گونه سرمایه‌گذاری‌ها به رشد تولید داخلی کمک می‌کند.

حسن قالیباف اصل - مدیرعامل سابق بورس و اوراق بهادار تهران - درباره تحولات در بورس اظهار کرد: در این مدت توجه به بازار سرمایه زیاد شده است، به گونه‌ای که سیاست‌گذاران و مردم متوجه شده‌اند تنها بازاری که به تولید کمک می‌کند و مولد است بازار سرمایه است.

وی با اشاره به رشد قیمت سهم‌ها در بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه نسبت به بازارهای دیگر جای مناسبی برای سرمایه‌گذاری است و افرادی که در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند، باید مطالعه، دقت، صبر و حوصله داشته باشد. زیرا بازارهای دیگر مثل طلا، سکه و مسکن تورم در جامعه ایجاد می‌کنند و سرمایه گذاری در این بازارها مولد نیست.

قالیباف اصل تاکید کرد: افرادی که با بورس آشنایی ندارند و در معاملات حرفه‌ای نیستند، نباید به طور مستقیم وارد معاملات شوند چراکه برای داد و ستد در بازار سهام، نیاز به دانش دارند. افرادی که دانش کافی ندارند، باید از طرق غیر مستقیم در بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه الزهرا عنوان کرد: در حالی دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود که تجربه ۱۲ ساله برگزاری را دارد و تعداد مشارکت کنندگان نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته و فعالان بازار سرمایه دستاوردهای یک ساله خود را در معرض دید گذاشتند که این عوامل باعث شد تا بازخورد نمایشگاه به مراتب از سال‌های گذشته بیشتر و بهتر باشد.

حسن قالیباف اصل با بیان این‌که باید فرهنگ سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه جا بیافتد، ادامه داد: با وجود این‌که زمان نمایشگاه محدود است اما فرصت خوبی است تا اهالی بازار سرمایه دور هم جمع شوند و البته برگزاری نمایشگاه شور و شوقی در کل سال در فعالان بازار سرمایه ایجاد می‌کند تا دستاورد جدیدی را تولید و در نمایشگاه از آن رونمایی کنند. در حقیقت نمایشگاه ابزار خوبی برای توسعه و شناساندن بازار سرمایه در جامعه است.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24