Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

وندی شرمن نوشت: تحریم‌ها رفتار بدخواهانه را تغییر نخواهند داد بلکه می‌توانند منجر به متمرکز شدن انتخاب‌ها شوند که از جمله آن‌ها به مذاکره آمدن است. اما ایران به احتمال زیاد با دونالد ترامپ مذاکره نخواهد کرد. بیشتر احتمال دارد که ایران منتظر انتخابات ۲۰۲۰ بماند. مقاومت شعار مکرر (آن‌ها) است .

وندی شرمن: ایران منتظر انتخابات ٢٠٢٠ است و با ترامپ مذاکره نمی کند

بورس24 : نماینده ارشد آمریکا در زمان مذاکرات هسته‌ای اعلام کرد که تحریم‌ها آن‌چه رفتار بدخواهانه ایران خواند را تغییر نخواهد داد و تنها موجب متمرکز شدن انتخاب ها به انجام دادن مذاکرات دوباره می‌شود که حتی با این وجود، احتمال بسیار کمی وجود دارد تا ایران با دونالد ترامپ مذاکره کند.

وندی شرمن که نماینده ارشد آمریکایی در مذاکرات هسته‌ای بود در پی اعلام عدم تمدید معافیت‌های نفتی از سوی آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: " وقتی اروپا مذاکرات را با ایران در اوایل سال‌های ۲۰۰۰ شروع کرد، این کشور ۱۶۴ سانتریفیوژ داشت. پس از اعمال تحریم‌های مجازات‌کننده و اجرای آن‌ها و خرد کردن اقتصادشان، ایران تا سال ۲۰۱۳ به تعداد ۱۹۰۰۰ سانتریفیوژ دست یافته بود".

وی در ادامه نوشت: "تحریم‌ها رفتار بدخواهانه را تغییر نخواهند داد بلکه می‌توانند منجر به متمرکز شدن انتخاب‌ها شوند که از جمله آن‌ها به مذاکره آمدن است. اما ایران به احتمال زیاد با دونالد ترامپ مذاکره نخواهد کرد. بیشتر احتمال دارد که ایران منتظر انتخابات ۲۰۲۰ بماند. مقاومت شعار مکرر (آن‌ها) است".

به گزارش ایسنا، کاخ سفید برای افزایش فشار بر روی ایران اظهار کرده است که معافیت‌های نفتی اعطا شده به هشت کشور برای تجارت با ایران را تمدید نخواهد کرد.

دولت آمریکا سال گذشته به دلیل "جلوگیری از افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی" به هشت کشور خریدار نفت خام ایران معافیت از تحریم‌های نفتی را اعطا کرد.

در متن بیانیه کاخ سفید آمده است: دونالد ترامپ تصمیم گرفته است که معافیت‌های نفتی را که در اوایل ماه مهر منقضی می‌شود را تمدید نکند. این تصمیم برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران اتخاذ شده است تا نظام جمهوری اسلامی اصلی‌ترین منبع درآمدش را از دست دهد. دولت ترامپ و متحدانمان مصمم هستند تا کمپین فشار حداکثری علیه ایران را حفظ کنند و گسترش دهند تا فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده این کشور علیه آمریکا، شرکا و متحدانمان و صلح خاورمیانه پایان یابد. تصمیم رئیس‌جمهور ترامپ برای خاتمه دادن به تمامی معافیت‌های نفتی ایران به ورود نام سپاه پاسداران به گروه‌های تروریستی آمریکا برمی‌گردد و نشانگر تعهد ایالات متحده برای براندازی شبکه ترور ایران و تغییر رفتارهای خصمانه این کشور است.

همچنین عصر دیروز، مایک پمپئو در نشستی در آمریکا با اعلام این خبر گفت: ما در تلاش هستیم که درآمد نفتی ایران صفر شود. بر تحریم‌های اعمال شده نظارت داریم و آن را با دقت به پیش می‌بریم.

وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: در راستای پیشبرد تحریم‌ها علیه ایران تحریم‌های نفتی علیه تهران اعمال شد و در ابتدا ما به هفت کشور در مورد این تحریم‌ها معافیت دادیم که بتوانند وابستگی خود را به نفت ایران کاهش دهند و به دنبال منابع دیگری باشند. ما اکنون تصمیم گرفته‌ایم که دیگر به هیچ کشوری معافیت ندهیم و در راستای صفر کردن درآمد نفتی ایران حرکت کنیم. ما این تحریم‌ها را به پیش خواهیم برد و با دقت بر روند اجرای آن نظارت داریم.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24