Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

اصل کاریمان بر این مهم استوار است، که بر مبنای نوآوری به پیش برویم کنار هم قرار گرفتن بازار پول و سرمایه قطعا نتیجه درخشانی خواهد داشت خادمی با اشاره به حضور این کارگزاری در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بیان کرد: شرکت فارابی هر ساله در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، امسال نیز با توجه به شعار سال یعنی رونق تولید حامی بازار سرمایه خواهیم بود و...

مدیر سرمایه گذاری کارگزاری فارابی: ما هر ساله خدمات جدیدی برای مخاطبان خواهیم داشت

بورس24 : مدیر سرمایه گذاری کارگزاری فارابی گفت: گرد همایی بخش بورس، بانک و بیمه می تواند عصر جدیدی در مراودات و رقابت این سه بخش در کنار یکدیگر باشد. 

باقر خادمی در گفتگو با ستاد خبری دوزادهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، بیان کرد، متاسفانه موضوع سرمایه گذاری در بازار سرمایه به علت تخصصی بودن هنوز در کشور جا نیافتاده است، البته در بخش بانک و بیمه چون شیوه های سنتی سرمایه گذاری محسوب می شوند، آگاهی و اطلاعات بیشتری از آنها وجود دارد؛ در صورتی که میزان اطلاعات بورس در میان مردم در مرحله ابتدایی است، بنابراین برگزاری چنین نمایشگاهی قطعا دستاوردی همچون ارتقا سطح اطلاعات میان مردم دارد. 

وی افزود: بازار سرمایه بستری است برای هدایت سرمایه، یعنی تعامل بی واسطه در این نمایشگاه می تواند منجر به جذب سرمایه و حضور سرمایه گذاران جدید از دیگر بازارها به این بازار مهم شود.

مدیر سرمایه گذاری کارگزاری فارابی ادامه داد: همیشه صحبت از رقابتی ناسالم میان بازار سرمایه و پول بوده در صورتی که در کنار هم قرار گرفتن بانک های مختلف با ارکان بازار سرمایه در این نمایشگاه حاکی از رقابت و فعالیت مفید این دو بازار است. بنابراین تعامل دو سویه این دو بخش مهم اقتصادی قطعا نتیجه درخشانی خواهد داشت. 

وی اظهار کرد: اگر مراودات بخش بیمه و بانک‌ ها با بازار سرمایه بیشتر شود، قطعا ارزش افزوده بیشتری ایجاد خواهد شد، اما همه این موضوعات بستگی به نوع تعامل این دو بخش دارد.

خادمی با اشاره به حضور این کارگزاری در نمایشگاه بیان کرد: شرکت فارابی هر ساله در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، امسال نیز با توجه به شعار سال یعنی رونق تولید حامی بازار سرمایه خواهد بود. 

او گفت: کارگزاری فارابی بر مبنای نوآوری فعالیت خود را دنبال می کند که تا حدودی نمره خوبی هم کسب کرده است و به عقیده بنده حضور این شرکت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه نسبت به دیگر کارگزاری ها با دستاوردهای بهتر و بیشتری همراه است چرا که هر ساله این کارگزاری خدمات جدیدی برای مخاطبان دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24