Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر بازاریابی تامین سرمایه نوین : امنیت بازار سرمایه را باید به مردم توضیح دهیم... مردم باید سرمایه گذاری در بورس را از طریق آموزش یاد بگیرند... مهمترین پیام ما این است که در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم هستیم تا بازار سرمایه کشور را برای کمک به اقتصاد ایران تقویت کنیم...

پیام های مهم نمایشگاه بورس

بورس24 : بازیگران بازار سرمایه هر سال حضور فعالی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دارند.

این نمایشگاه مزیت‌های زیادی برای شرکت‌های بزرگ خواهد داشت ، اما، بزرگترین دستاورد این حضور، آموزش بورس و شناسایی فرصت سرمایه گذاری به عموم مردم و بازدیدکنندگان است، که هر چه این حضور پر رنگ تر گردد، افراد بیشتری از آحاد جامعه با این بازار سرمایه گذاری آشنا می شوند.بزرگترین نکته ای که این نمایشگاه باید به آن بپردازد نحوه فرهنگسازی برای جذب سرمایه های مردم است ، چرا که با معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در بورس، بازار سرمایه می تواند سهم بیشتری در سبد دارایی های مردم داشته باشد.

علی جبل عاملی مدیر بازاریابی تامین سرمایه نوین در خصوص حضور نهاد های مالی در نمایشگاه تخصصی بورس ، بانک و بیمه به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت در فاینکس ۲۰۱۹ از منطر نهاد های مالی بازار سرمایه به جای آوردن یک مسئولیت اجتماعی است ، گرچه شرکت در این نمایشگاه ، در واقع ابزار بازاریابی و عرضه محصولات است اما، در حقیقت باید تعامل با مشتریان و مخاطبان عمومی را در اولویت قرار دهیم.

بازار پربازده و شفاف سرمایه همچنان در صدر...

وی گفت: مسئولیت اجتماعی چندین هدف را در پی خواهد داشت، ابتدا این که بازار سرمایه در شرایط سخت هم زنده بوده و رشد کرده است و بهترین و شفاف ترین بازار برای سرمایه گذاری است.

به گفته وی، بخش واقعی اقتصاد را می توان با سرمایه گذاری در بازار سرمایه تقویت نمود ، به طوری که بازار سرمایه در بعد تامین مالی، اوراق بهادار، خرید و فروش و عرضه های اولیه و بازار بدهی بستر امنی، برای این سرمایه گذاری ها است.

جبل عاملی گفت: به خصوص در سال جاری که شرایط خاص اقتصادی برای کشور محسوب می شود ، با شرکت در این نمایشگاه این پیام را انتقال می دهیم که بازار سرمایه محل امنی برای سرمایه گذاری است.

این مقام مسئول در تامین سرمایه نوین گفت: بهترین بازاری که مردم اندوخته های خود را به جای ورود در بازار های سفته بازی ، می توانند آنجا سرمایه گذاری نمایند، بازار سرمایه است.

فرهنگ سرمایه گذاری را، بسازیم....

او گفت: دومین پیام در مسئولیت های اجتماعی بحث فرهنگ سازی در بازار سرمایه است ، وقتی شعار خوب بودن بازار سهام را بیان می کنیم ، باید بستر لازم را نیز فراهم نماییم، تا مردم بدون آموزش وارد این بازار نشوند.

جبل عاملی افزود: وظیفه یک نهاد مالی این است که در کنار سازمان بورس و یا همان نهاد ناظر ، وظیفه آموزش و فرهنگسازی را نیز انجام دهد.

وی با بیان این که برای شناسایی اقتصاد مستحکم خود، در سطح بین المللی نیاز به همبستگی تمام ارگان های اقتصادی از جمله بورس، بانک و بیمه داریم، بیان داشت: در این نمایشگاه بانک ها، بورس ها و بیمه ها حضور دارند و این پیام را به همه منتقل می کنند «ما در شرایط سخت و در وضعیت کنونی اقتصاد کشور، در کنار هم هستیم.»

وی گفت: با این رویداد ، به نوعی به همه عرصه های داخلی و بین المللی پیام می دهیم که بازار سرمایه در کنار سایر بازار های سرمایه گذاری کشور برای کمک به اقتصاد همراهی خواهد کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24