Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بازار سرمایه محل اصلی حمایت از تولید کننده است فاینکس ٢٠١٩ در جهت هدایت سرمایه به این بازار نقشی حیاتی خواهد داشت با حمایت از آسیب دیدگان ناشی از سیل زیبایی این رویداد را صد چندان کنیم فاینکس ٢٠١٩ بزرگترین دستاوردش آن است، که یک نوع فرهنگ سازی برای جای امن سرمایه های مردم در آن صورت می پذیرد. اینگونه پول ها به سمت تولید و رونق تولید می رود. ما بر این باوریم که بازار سرمایه محل اصلی حمایت از تولید کننده است. رضا اعجازی، مدیر عامل کارگزاری اقتصاد بیدار، ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس ٢۴، تاکید کرد: بنابراین بهترین راه برای فرهنگ سازی و حضور مردم در این بازار از طریق برگزاری نمایشگاه تخصصی میسر می شود. آن هم در سالی که با توجه به آزادسازی نرخ ارز می توانیم، سود دهی خوبی را در بازار سرمایه شاهد باشیم. وی با اشاره به حادثه سیل در نخستین روزهای سال جاری در کشور گفت: آن اتفاق یک حادثه تلخ بود که همه ما را آزرده خاطر کرد. من معتقدم دورهمی نمایشگاه می تواند به مکانی برای کمک به این عزیزان آسیب دیده نیز تبدیل شده تا زیبایی این رویداد صد چندان شود. ما هم در برنامه داریم تا بخشی از درآمد خود در این نمایشگاه را به آسیب دیدگان ناشی از سیل اختصاص دهیم، تا...

مدیر عامل کارگزاری اقتصاد بیدار: سال خوبی را می توان برای بازار سرمایه پیش بینی کرد

بورس24 ؛ طاها حشمتی - فاینکس 2019 بزرگترین دستاوردش آن است، که یک نوع فرهنگ سازی برای جای امن سرمایه های مردم در آن صورت می پذیرد. اینگونه پول ها به سمت تولید و رونق تولید می رود. ما بر این باوریم که بازارسرمایه محل اصلی حمایت از تولید کننده است. 

رضا اعجازی، مدیر عامل کارگزاری اقتصاد بیدار، ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس24 ، تاکید کرد: بنابراین بهترین راه برای فرهنگ سازی و حضور مردم در این بازار از طریق برگزاری نمایشگاه تخصصی میسر می شود. آن هم در سالی که با توجه به آزادسازی نرخ ارز می توانیم، سوددهی خوبی را در بازار سرمایه شاهد باشیم.

وی با اشاره به حادثه سیل در نخستین روزهای سال جاری در کشور گفت: آن اتفاق یک حادثه تلخ بود که همه ما را آزرده خاطر کرد. من معتقدم دورهمی نمایشگاه می تواند به مکانی برای کمک به این عزیزان آسیب دیده نیز بدل شده تا زیبایی این رویداد صد چندان شود. ما هم در برنامه داریم تا بخشی از درآمد خود در این نمایشگاه را به آسیب دیدگان ناشی از سیل اختصاص دهیم.

او گفت: هر کسی بخواهد می تواند کمک کند. مثل کارمندان ما که 121 روز حقوق خود را به سیل زدگان اهدا کردند. شرکت کنندگان نمایشگاه از حضور در فاینکس 2019 به طور قطع بهره مالی خواهند برد و حقیقتا اگر ارزش افزوده ای در کار باشد، می توان از بخشی از آن برای کمک به این عزیزان بهره برد. 

وی اضافه کرد: نباید به خاطر یک اتفاق که بسیار همه ما را آزرده خاطر کرد، مابقی کارها را تعطیل کنیم و زندگی از روال عادی آن خارج شود.

اعجازی اضافه کرد: فعالیت های روزانه بایستی تداوم داشته باشد تا بتوانیم خسارت ها را نیز جبران کنیم. ما در برنامه داریم تا بخشی از درآمد خود در نمایشگاه را به آسیب دیدگان ناشی از سیل اختصاص دهیم، دیگران نیز می توانند به این کار خیز اقدام به ورزند تا زیبایی این رویداد صد چندان شود. 

وی خاطر نشان کرد: امسال حضور کارگزاری اقتصاد بیدار در فاینکس به مراتب از دوازده دوره قبلی آن جدی تر خواهد بود، به گونه ای که بزرگترین متراژ را در اختیار گرفته ایم (1600 متر) و نمایشگاه برایمان جنبه دورهمی و دید و بازدید نوروزی نخواهد داشت.

اعجازی افزود: ما می آییم تا کار کنیم، به علاقمندان در این نمایشگاه مباحث بورسی آموزش داده خواهد شد و بهترین اساتید برای یاد گیری بازدیدکنندگان حضور خواهند داشت.

به گفته او مراجعه کنندگان ابزارهای معاملاتی را خواهند دید که برایشان بسیار مفید است. دوره های بورسی کارگزاری نیز کاربردی خواهد بود. 

او گفت: بازار سرمایه محل اصلی حمایت از تولید کننده است و فاینکس در جهت هدایت سرمایه به این بازار نقشی حیاتی خواهد داشت. شرکت ها هم دیگر راه مقابله با تحریم ها را به خوبی فرا گرفته اند و حضور در بازار سهام به طور قطع سوددهی خوبی برای سهامداران خواهد داشت.

وی با تحلیل شرایط پیش روی بازار سرمایه گفت: سال قبل هم سال خوبی برای سهامداران بود. با فاینکس نیز تعداد سهامداران ما بیشتر خواهد شد.

این کارشناس خبره بازار سرمایه افزود: به عقیده من اگر از لحاظ سیاسی شرایط کشور مناسب بوده و اتقاق خاصی رخ ندهد، با گزارشات و تحلیل ها خوبی که شاهد آن هستیم، سال خوبی را می توان برای بازار سرمایه متصور بود. 

او گفت: فاینکس یک مکان کاربردی و مثمر ثمر برای اهالی بازار سرمایه و مخاطبان آن است. ما به این نمایشگاه می آییم تا محصول بفروشیم. ابزار بفروشیم، آموزش بدهیم و بهترین شرایط برای انجام این کار در فاینکس 2019 فراهم شده است. 

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: من معتقدم، استقبال خوبی از این نمایشگاه خواهد شد. دوره های خارجی مشترک نیز جزیی از کارهای مفید این نمایشگاه است، که به اینگونه سهامداران با بازارهای خارجی و روش های سرمایه گذاری آنها آشنا می شوند. این مهم در نهایت به ارتقا سواد مالی منجر خواهد شد، که امری مفید است.

اعجازی با اشاره به برنامه های آموزشی نمایشگاه گفت: از صبح تا عصر کارگاه های آموزشی ما برای علاقمندان مهیا خواهد بود، همچنین نخستین ابزار معاملاتی مبتنی بر تی. اس. ای را طراحی کرده ایم، که به عنوان ابزار معاملاتی در این نمایشگاه به سهامداران معرفی می کنیم.

او گفت: مدرسه عالی بورس را نیز به سهامداران معرفی خواهیم کرد که در آنجا می توانند از صفر تا صد بورس را اموزش ببیندد.

مدیر عامل کارگزاری اقتصاد بیدار گفت: من پیشنهاد می کنم، متولیان این نمایشگاه شرایطی را فراهم کنند تا فعالیت نمایشگاه به شکل غیر فیزیکی در شهرستان ها نیز برای علاقمندان نمایش داده شود. ما خودمان تاکنون تلاش کرده ایم، تا فعالیت هایمان به شکل غیر حضوری نیز به اطلاع علاقمندان برسد. 

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در فاینکس 2019 به مدت 4 روز حرفه ای ها بازار سهام برای علاقمندان و مخاطبان بازار شروع به کار آموزش می کنند، که این اتفاق برای همگی مراجعه کنندگان امر مفیدی خواهد بود.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24