Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نمایشگاه بورس تا دو روز دیگر در تهران گشایش پیدا می کند... به طور حتم باید این رویداد برگزار می شد، چون تنها راه نجات اقتصاد کشور از رشد نقدینگی، آشنا شدن مردم با بازار سرمایه و سرمایه گذاری در این بازار است این اصل مهمی است که نمایشگاه بورس، بزرگترین رویداد سمبلیک صنعت مالی در خاورمیانه است و باید آبرومندانه برگزار شود، تا ویترینی در خور توجه از بازار سرمایه ایران را به نمایش بگذارد، اما از یاد نبریم که در استان های مازندران، لرستان، خوزستان و ایلام هموطنان ما با آسیب های برجای مانده از سیل مهیب روزهای آغازین سال، همچنان دست و پنجه نرم می کنند آن ها را فراموش نکنیم می توان با اختصاص دادن بخشی از ارزش افزوده ایجاد شده در این نمایشگاه، از طریق حساب رسمی هلال احمر برای بهبود وضعیت زندگی هم میهنان خود نقش بسزایی را ایفا کنیم شما هم به این پویش انسان دوستانه بپیوندید و کمک های خود را برای اطلاع رسانی به رسانه «بورس ٢۴» خبر دهید تا دیگران هم به مشارکت تشویق شوند... #پویش_بورسی_حمایت_از_سیل_زدگان #بورس٢۴

پویش بورسی حمایت از سیل زدگان

بورس24 : نمایشگاه بورس تا دو روز دیگر در تهران گشایش پیدا می کند. به طور حتم باید این رویداد برگزار می شد، چون تنها راه نجات اقتصاد کشور از رشد نقدینگی، آشنا شدن مردم با بازار سرمایه و سرمایه گذاری در این بازار است. 

این اصل مهمی است که نمایشگاه بورس، بزرگترین رویداد سمبلیک صنعت مالی در خاورمیانه است و باید آبرومندانه برگزار شود تا ویترینی در خور توجه از بازار سرمایه ایران را به نمایش بگذارد، اما از یاد نبریم که در استان های مازندران، لرستان، خوزستان و ایلام هموطنان ما با آسیب های برجای مانده از سیل مهیب روزهای آغازین سال، همچنان دست و پنجه نرم می کنند.

آن ها را فراموش نکنیم. می توان با اختصاص دادن بخشی از ارزش افزوده ایجاد شده در این نمایشگاه، از طریق حساب رسمی هلال احمر برای بهبود وضعیت زندگی هم میهنان خود نقش بسزایی را ایفا کنیم. 

شما هم به این پویش انسان دوستانه بپیوندید و کمک های خود را برای اطلاع رسانی به رسانه « بورس24 » خبر دهید تا دیگران هم به مشارکت تشویق شوند...

#پویش_بورسی_حمایت_از_سیل_زدگان
# بورس24  

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24