Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و کولاک برف در استان‌های غربی، شمال‌غربی، شمال و شمال‌شرقی طی ۴ روز آینده خبر داد.

باران، برف و کولاک در راه است/پیش‌بینی بارش‌های ۶۰میلی‌متری

بورس24 : امروز شنبه 31 فروردین بارش باران و برف در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات جنوبی گیلان و از بعدازظهر شنبه رگبار باران گاهی با وزش باد شدید در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی با بارش تجمعی بین 10 تا 25 میلی‌متر پیش‌بینی شده است.

از اوایل فرداشب اول اردیبهشت و طی روز دوشنبه دوم اردیبهشت بارش باران و برف و وزش باد در نیمه جنوبی آذربایجان غربی، کردستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، دامنه‌های البرز در شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران و بارش باران در استانهای گیلان و مازندران با بیشترین مقدار بارش تجمعی مورد انتظار در جنوب آذربایجان‌ غربی و شمال‌غرب کردستان بین 30 تا 60 میلی‌متر و در سواحل گیلان و ارتفاعات البرز بین 20 تا 40 میلی‌متر پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی با اعلام این‌که از روز دوشنبه به‌تدریج با تشدید جریان‌های شمالی، بارش باران در سواحل و بارش برف در ارتفاعات شمالی البرز تشدید می‌شود، توصیه کرده است؛

«طی یکشنبه‌شب تا صبح سه‌شنبه به‌سبب بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی، شمال‌غرب و دامنه‌های البرز غربی، لغزندگی، کاهش شدید دید به‌سبب مه در جاده‌های کوهستانی البرز و شمال‌غرب پیش‌بینی می‌شود که سبب ترافیک و اختلال، در تردد جاده‌ای می‌شود.

از یکشنبه تا پنجشنبه موج کاهش نسبی دما بین 5 تا 7 درجه سلسیوس از شمال‌غرب تا شمال‌شرق کشور پیش‌بینی می‌شود که کاهش دما در استان‌های شمال غرب، تهران، استانهای مرکزی کشور و سواحل دریای خزر طی صبح دوشنبه تا سه‌شنبه و در شمال‌شرق و شرق صبح سه‌شنبه تا پنجشنبه خواهد بود.

با توجه به انتظار بارش برف و تشدید آن در روز دوشنبه در شمال‌غرب، غرب و جاده‌های کوهستانی البرز و شرایط جوی مخاطره‌آمیز شامل مه غلیظ و احتمال کولاک برف، به هموطنان توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری به مناطق شمالی و شمال‌غرب کشور، با آگاهی از وضع هوای مسیر و رعایت نکات ایمنی، ریسک مخاطرات احتمالی را کاهش دهند. همچنین بارش‌های بهاری گاهی با تشدید بارش و همراه با رگبار باران است و بر این اساس در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی به‌خصوص روز دوشنبه در مسیرهای ساحلی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24