Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مهدی ساسانی تحلیل گر بازار سرمایه درباره وضعیت این روزهای بازار و تکانه های مثبت شاخص کل بورس ، به بورس ٢۴ گفت: شاهد این مساله بودیم که شاخص بورس سقف تاریخی خود را دید و این امر کاملا طبیعی است که پس از هر موج رشدی شاهد دست به دست شدن سهام باشیم و عده ای که بازده مورد انتظار خود را داشتند از سهام یک شرکت خارج شوند و سهام شرکت ها دست به دست شوند...

تحلیل مهدی ساسانی از تکانه های مثبت بازار سهام : توقفی برای رشدهای بورس متصور نیستم ؛ به چند دلیل...

بورس24 : شاخص بورس سقف تاریخی خود را در نوردید و پس از 200 هزار واحدی شدن آرام گرفت و روز کاری گذشته با افتی در حدود2هزار واحد روبرو شد. افتی که شاید برخی از تازه واردان بازار را نگران کند . اما با توجه به گفت و گوهایی که تاکنون با کارشناسان صورت گرفته است جای نگرانی نیست.

توقفی برای رشد بورس در کار نیست!

مهدی ساسانی تحلیل گر بازار سرمایه درباره وضعیت این روزهای بازار و تکانه های مثبت شاخص کل بورس ، به بورس24 گفت: شاهد این مساله بودیم که شاخص بورس سقف تاریخی خود را دید و این امر کاملا طبیعی است که پس از هر موج رشدی شاهد دست به دست شدن سهام باشیم و عده ای که بازده مورد انتظار خود را داشتند از سهام یک شرکت خارج شوند و سهام شرکت ها دست به دست شوند و شاخص وارد دوره جدیدی از روند رشد شود.نوساناتی که در شاخص کل شاهدش هستیم نهایتا در میان مدت صعودی است و لازم است بعد از یک دوره رشد شاهد یک دوره استراحت و نزول باشیم و گرنه رشد های شارپ پی در پی منجر به ایجاد حباب خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به روند قیمتی سهام بزرگ بازار ، رشدی که مورد انتظار باشد رخ نداده است و بعید است که در این شرایط رشد سهام این شرکت ها متوقف شود.

این تحلیل گر بازار سرمایه گفت: وضعیت فعلی ارزش معاملات بورس نشان دهنده ارزشی در حدود بیش از 2400 میلیارد تومان است که در دو روز کاری گذشته شاهد آن بودیم ؛ این ارقام حکایت از آن دارد که نقدینگی خوبی در بازار وارد شده است، اگر چه بازار چهارشنبه منفی بود اما خریداران عقب نشینی نکردند و شاهد دست به دست شدن سهام هستیم که این گویای این موضوع است که خریداران همچنان به امید بازدهی در بازار حضور دارند. ما نیز انتظار داریم که مقدمه ای برای رشد آتی باشد و لازمه ادامه روند دست به دست شدن سهام است.

هنوز رشد برخی از شرکت ها شروع نشده...

وی ادامه داد: برای خیلی از شرکت ها هنوز پتانسیل هایی که مطرح است بروز نکرده است، مانند سود مجمع، احتمال تمدید معافیت مالیاتی و گزارش های 12ماهه حسابرسی شده اما به هر حال بعد از هر صعود انتظار این اصلاح ها وجود دارد و بازار همچنان بازدهی خوبی خواهد داشت و خوشبختانه بازار امروز دوباره به مدار صعودی بازگشته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24