Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

گفته ایم، از خرید و فروش طلای آب شده و شمش طلا به افراد عادی پرهیز شود! روز گذشته اخباری مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش از سوی عموم افراد برای طلای خام یا آب شده اعلام شد، که...

رئیس اتحادیه طلا: کسی نمی‌ تواند افراد را به عدم خرید کالایی مجبور کند، اما...

بورس24 : رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر تهران معتقد است، کسی نمی‌ تواند افراد را به عدم خرید کالایی مجبور کند اما ورود افراد غیر حرفه‌ای به خرید طلای آب شده همراه با ضرر و زیان برای آنها است. 

روز گذشته اخباری مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش از سوی عموم افراد برای طلای خام یا آب شده اعلام شد که این خبر با توجه به قوانین تجارت آن چنان منطقی به نظر نمی‌رسید و از سوی دیگر در ماه‌های گذشته به واسطه افزایش ارزش دلار و کاهش پول ملی عموم افراد برای کسب سرمایه خود به خرید شمش طلا و طلای آب شده روی آورده بودند.

حال با این تفاسیر ابراهیم محمد ولی - رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید کنندگان طلا و جواهر تهران - در گفت‌ و گویی با بیان این که ورود افراد ناآشنا به کیفیت و عیار طلای آب شده برای آنها بسیار خطرناک است گفت: قانونا نمی‌ توان افراد را مجبور به عدم خرید کالای خاصی کرد، اما با توجه به آنکه خرید شمش طلا و طلای آب شده نیاز به اطلاعات کارشناسی و فنی دارد پیشنهاد می‌ شود برای جلوگیری از ایجاد ضرر و زیان افراد عادی به خرید این قسم از طلا ورود نکنند.

وی بیان کرد: به واحدهای صنفی اعلام شده تا از خرید و فروش طلای آب شده و شمش طلا با افراد عادی که فعالیت صنفی در حوزه طلا ندارند پرهیز شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید کنندگان طلا و جواهر تهران خاطر نشان کرد: امید می‌ رود عموم افراد به خرید و فروش طلای ساخته شده و مصنوعات طلا بپردازند تا این موضوع عاملی شود که تولید طلا و کسب و کار این صنف رونق گرفته و کسی دچار ضرر و زیان نشود.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24