Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

من که سال به سال به آن نگاه هم نمی‌ کنم! هم از پرسپولیسی‌ ها فحش می‌ شنویم و هم از استقلالی‌ ها انگ می خوریم! حالا بیایند فحش بدهند. عذر می‌ خواهم مگر مردم عادی می‌ آیند، جلو یکدیگر فحش می‌ دهند...؟!

علی دایی: در فضای مجازی نیستم؛ یک گوشی دارم، اما...

بورس24 : سرمربی سایپا با اشاره به برخی ناهنجاری‌ ها در فوتبال ایران از نهادهای اطلاعاتی و قضایی خواست، که به فوتبال ورود کنند. 

علی دایی سر مربی سایپا در یک نشست خبری گفت: ما هم از پرسپولیسی‌ ها فحش می‌ شنویم و هم استقلالی‌ ها به ما انگ تبانی می‌ چسبانند. حداقل باید یک طرف باشد دیگر!

وی درباره اظهارات ایرج عرب مبنی بر این که دایی دیگر هیچ طلبی ندارد: درست است. این مساله به حال حاضر برنمی‌ گردد. نباید مغلطه کنیم. فقط تسویه حساب مالیاتی باقی مانده که قبل عید می‌ خواستند ما را ممنوع‌ الخروج کنند که ما رفتیم کارهای خود را انجام دادیم و این اتفاق‌ها نیفتاد. به غیر از این، مساله دیگری وجود ندارد. از کاه، کوه نسازید. ما در مملکتمان اینقدر مشکل داریم که به هم‌فکری نیاز داریم نه اینکه چیزهای کوچک را بزرگ کنیم. ما باید در همه چیز به یکدیگر کمک کنیم. 

او ادامه داد: حالا بیایند فحش بدهند. عذر می‌خواهم مگر مردم عادی می‌آیند جلو یکدیگر فحش می‌دهند؟ مردمی که در استادیوم هستند و کمبود دارند، تحت تأثیر جو قرار می‌گیرند که چنین حرف‌هایی را می‌زنند. من از تماشاگر ناراحت نیستم. آن‌ها آزاد هستند اما نمی‌توانند به کسی ناسزا بگویند. کسی خودش خواهر و مادر داشته باشد به کسی دیگری فحش نمی‌دهد و یکی از وظایف کمیته اخلاق و کمیته انضباطی این است که جو ورزشگاه را کنترل کند. ما پوستمان خیلی از این‌ها کلفت‌تر است. ما کار خودمان را انجام می‌ دهیم.

علی دایی در پایان درباره قرارداد کی‌ روش که هنوز مقداری از این پول او هنوز پرداخت نشده است گفت: من در فضای مجازی نیستم. یک گوشی دارم که سال به سال به آن نگاه نمی‌کنم. من این مسائل را پیگیری نمی‌کنم که چه اتفاقی افتاده است. ما متعهد شدیم که قراردادش را پرداخت کنیم. ما الان در تحریم هستیم و شرایطمان بدین شکل است، آقای کی‌روش هم باید تحمل کند که ما بتوانیم پول ایشان را بدهیم. خوب است ایشان خارجی هستند و می‌توانند به حق و حقوقشان برسند. ما که ایرانی هستیم کی توانستیم حقمان را بگیریم؟

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24