Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عامل: ٤٢ میلیارد تومان فروش محقق شد حدود ١٥ میلیارد تومان آن نیز سود ماست اولین مجمع عمومی عادی به طور سالانه شرکت گوشت مرغ ماهان، به منظور بررسی عملکرد منتهی به ٣٠ آذر ٩٧ عصر امروز برگزار شد، که...

مجمع زماهان تنها ۵ تومان سود تقسیم کرد!

بورس24 : اولین مجمع عمومی عادی به طور سالانه شرکت گوشت مرغ ماهان، به منظور بررسی عملکرد منتهی به ٣٠ آذر ٩٧ عصر امروز برگزار شد.

رحمان محمدی مدیر عامل این شرکت دوباره عملکرد مورد گزارش شرکت در مجمع گفت: حوزه اصلی فعالیت ما تولید جوجه ١روزه و پولت تخم گذار است، همچنین دان مرغ، تخم مرغ نطفه دار نیز تولید می کنیم. 

او ادامه داد: در سال مورد گزارش٤١ میلیون قطعه جوجه یک روزه، ٣٩٨ هزار قطعه پولت تخم گذار تولید داشتیم و ٢٠هزار و ٥٠ تن دان مورد نیاز را نیز خودمان تولید کردیم.

وی ادامه داد: در سال ٩٧ در حدود ٦١ میلیارد تومان جوجه ١ روزه تولید کردیم، که به نسبت سال ٩٦که ٧٦ میلیارد تومان فروش ما در این حوزه بوده است، روند کاهشی داشته است، اما ارزش فروش پولت ١ درصد رشد داشته است و نهایتا توانستیم سال مالی ٩٧ را با کاهش ١٩ درصدی به پایان ببریم. 

مدیر عامل همچنین در پاسخ به سوال سهامداران که چرا درآمد کاهش داشته است، گفت: نرخ جوجه ١ روزه در سال ٩٦ به طور متوسط ٢٠٠٠ تومان بود که این قیمت در سال ٩٧ به طور متوسط در حدود ١٤٩٠ تومان و در سه ماه پایانی سال ٩٧ این قیمت بهبود داشت.

او گفت: باید به این نکته نیز توجه داشت، که در قیمت های ما متاثر از سیاست های جهاد کشاورزی است و با توجه به نیاز کشور که در حدود ٩٠ تا ٩٥ میلیون قطعه ماهانه است.

به گفته او اگر این میزان ٥ میلیون تلورانس داشته باشد، قیمت ها نیز کاهش یا افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد به دلیل همین نوسانات در برنامه داریم، که در حوزه تولید گوشت مرغ نیز ورود کنیم و در مدت ٥ سال به حجم تولید ٢٥ هزار تن برسیم.

سهامداران درباره عملکرد سال مالی ٩٨ پرسیدند که گفته شد برنامه فروش ما ١٠٩ میلیارد تومان در حوزه جوجه ١ روزه است که تاکنون ٤٢ میلیارد تومان فروش محقق شده است و در حدود ١٥ میلیارد تومان سود ماست. 

مجمع در پایان رای به تقسیم سود ٥ تومانی داد. بر اساس این گزارش مجمع «زماهان» در حالی تنها فقط 5 تومان نقدی تقسیم کرد، که با در نظر گرفتن 120 برگه سهم عرضه اولیه؛ 600 تومان! در عرضه اولیه 27 اسفند این شرکت، هر 333 هزار و 486 کد 120 سهم گرفته بودند...! سهمی که در یک ماه حضور خود در فرابورس منفی به خود ندیده و بازدهی سهم از زمان حضور در فرابورس تاکنون 86 درصد است.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24