Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بیگدلی: در حد توان کنار مردم آسیب دیده از سیل می ایستیم مدیر عامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک، به مناطق سیل زده استان لرستان سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های بانک در کمک به مردم آسیب دیده از سیل قرار گرفت...

مدیر عامل بانک ملت در مناطق سیل زده استان لرستان

بورس24 : مدیر عامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک، به مناطق سیل زده استان لرستان سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های بانک در کمک به مردم آسیب دیده از سیل قرار گرفت. 

بازدید مدیرعامل بانک ملت از مناطق سیل زده استان لرستان

محمد بیگدلی در این سفر که همزمان با ارسال 7 کامیون کمک های نقدی این بانک شامل زیرانداز، پتو، بالشت، مواد غذایی و اقلام بهداشتی به مناطق سیل زده استان لرستان صورت گرفت، دستورات لازم را برای تامین نیازهای سیل زدگان صادر کرد.

بر اساس این گزارش، بانک ملت در ابتدای وقوع سیل در استان لرستان نیز سه کامیون کمک های غیر نقدی به این استان ارسال کرده بود.

وی پس از حضور در پلدختر و بازدید از محله ها و منازل آسیب دیده از سیل، در جلسه ای با مهندس خادمی استاندار لرستان، از نزدیک از فعالیت های صورت گرفته پس از سیل مطلع شد و گزارشی از اقدامات و فعالیت های بانک ملت در این زمینه ارائه داد.

بیگدلی در این نشست اعلام کرد که بانک ملت در کنار تمام کمک های غیر نقدی خود که تاکنون 10 کامیون آن به استان لرستان رسیده است، باز هم آمادگی دارد تا در حد توان خود در خدمت مردم عزیز آسیب دیده از سیل باشد.

وی با اشاره به مصوبه هیات مدیره بانک ملت در امهال بدهی مشتریان درمناطق سیل زده، اعلام کرد که این امهال بدون دریافت هیچ گونه جریمه ای صورت خواهد گرفت و شعب نیز نهایت همکاری را با سیل زدگان در این زمینه خواهند داشت.

خادمی استاندار لرستان نیز با ابراز خرسندی از این اقدام بانک ملت، از کمک ها و حمایت های این بانک از مردم سیل زده استان قدردانی کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد تا نیازهای مردم سیل زده استان لرستان از طریق استانداری به بانک ملت اعلام شود تا این بانک در حد توان خود، نسبت به تداوم کمک رسانی و خدمات دهی به آنان اقدام کند. 

بیگدلى همچنین در این سفر از شعبه پلدختر بازدید و با کارکنان این شعبه در نشستی صمیمانه دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، شعبه پلدختر بانک ملت در استان لرستان در جریان سیل اخیر دچار آبگرفتگى شده بود که با تلاش کارکنان آن، به طور کامل آماده سازى شده و در حال ارایه خدمت به مردم این شهر است.

مدیر عامل بانک ملت در سفر به استان لرستان، همچنین با عزیمت به شهر نورآباد از محل های آسیب دیده از سیل در این شهر دیدن کرد و با چند خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که پس از ترک منازل خود در چادر اسکان داده شده بودند نیز به گفت و گو نشست.

بازدید صبحگاهی از بانک ملت شعبه نورآباد که جزو دیگر مناطق آسیب دیده از سیل در استان لرستان است نیز بخش دیگری از سفر مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه به استان بود.

بیگدلی در این بازدید، با قدردانی از کارکنان این شعبه بابت کمک رسانی و خدمات دهی بهینه به مردم سیل زده شهرستان، از آنان خواست تا در زمینه امهال شش ماه تسهیلات دریافتی سیل زدگان، نهایت همکاری و مساعدت را با آنان داشته باشند.

این گزارش می افزاید، حسن روستا رییس هیات مدیره، محمود اخلاقی معاون مدیر عامل، امیررضاشیخ مدیر امور حراست، محسن مقدسی مدیر امور سرمایه انسانی، علی اکبر صابریان مدیر کل روابط عمومی و علیرضا رحیمی پور مدیر شعب لرستان، مدیرعامل بانک ملت را در این سفر همراهی کردند.

منبع: روابط عمومی بانک ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24