Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس گفت: در خصوص مواد اولیه و قطعات مورد نیاز خطوط تولید نیز برنامه ریزی های لازم از ابتدای سال گذشته انجام شده و حتی المقدور مواد اولیه مورد نیاز در سال گذشته خریداری شده اند. امسال نیز برنامه مان طبق روال هر سال که باید سالانه بخشی مواد اولیه و قطعات خریداری شود در حال انجام است و از منابع ارزی حاصل از صادرات خود به تامین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز مصرف می کنیم. در حقیقت این روند هم سبب کمک در بخش ارزی کشور می شود و هم مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین می کنیم.

ملی مس چشم انداز ٩٨ را تبیین کرد؛ فروش ١۵ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومانی

بورس24 : محسن بازار نوی معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس ایران در گفت وگو با خبرنگار بورس24 در خصوص برنامه های این شرکت برای سال مالی آینده گفت: طبق پیش بینی ها و آنچه که در بودجه درج شده شده است فروش صادراتی ما همچنان به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت. هفته گذشته نخستین عرضه ما صورت گرفت که طبق برنامه عرضه و فروخته شد. در هفته جاری نیز طبق پیش بینی ها عرضه صورت گرفت. در دو روز گذشته کاتد و روز گذشته نیز مفتول ما فروخته شد. در خصوص بازارهای صادراتی با توجه به محدودیت هایی که بر نقل و انتقال پول وجود دارد، نوع صادرات خود را از اینکه به صورت مستقیم انجام شود تغییر داده ایم.

معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس ایران افزود: صادرات ما هم اکنون این گونه است که به کشورهای مقصد کالا را منتقل کرده، در انبارها نگه داری و سپس آنجا اقدام به فروش محصولات خود می کنیم. همچنین با هماهنگی وزارت صنایع و معادن و همچنین بانک مرکزی منابعی که از این طریق به دست می آوریم را صرف مواد اولیه خود و یا شرکت های داخلی که نیازمند این مواد اولیه هستند می کنیم. امیدواریم برنامه هایمان به خوبی پیش روند تا بتوانیم برابر بودجه در نظر گرفته شده که 15 هزار و 500 میلیارد تومان در سال 98 است فروش داشته باشیم.

منابع ارزی حاصل از صادرات صرف تامین تجهیزات و مواد اولیه می شود

محسن بازار نوی تصریح کرد: در خصوص مواد اولیه و قطعات مورد نیاز خطوط تولید نیز برنامه ریزی های لازم از ابتدای سال گذشته انجام شده و حتی المقدور مواد اولیه مورد نیاز در سال گذشته خریداری شده اند. امسال نیز برنامه مان طبق روال هر سال که باید سالانه بخشی مواد اولیه و قطعات خریداری شود در حال انجام است و از منابع ارزی حاصل از صادرات خود به تامین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز مصرف می کنیم. در حقیقت این روند هم سبب کمک در بخش ارزی کشور می شود و هم مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین می کنیم.

وی بیان کرد: چنانچه انحراف قابل توجه و نامساعدی در برنامه هایمان ایجاد شود به طور قطع دلایل آن را به اطلاع سهامداران محترم و بازار خواهیم رساند.

وی همچنین در خصوص کمک هایی که شرکت ملی مس ایران به مناطق سیل زده داشته است گفت: با توجه به بروز سیلاب در کشور و اینکه متاسفانه خیلی از مناطق دچار آسیب شدند شرکت ملی مس نیز مشابه سایر شرکت های دیگر مبالغی را به صورت متمرکز تخصیص داده است تا نیاز سیل زده ها تا حدودی برطرف شود. بخشی از این کمک ها نیز به صورت مستقیم شامل ارسال لودر و تجهیزات و یکسری اقلام مورد نیاز مانند پتو از طریق استان های مربوطه و از طریق استان محل استقرار کارخانجات ما تامین شده است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24