Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تحلیل و پیش بینی حمید اعرابی از تکانه های مثبت بورس در آغاز بهار تا فصل مجامع شاخص ٢۴٠ هزار واحد را می بیند ؛ احتمالا... پول جدید در بازار به وضوح قابل مشاهده است... صنعت سیمان امسال شگفتی ساز خواهد بود... حتما تحلیل کنید و بعد سرمایه گذاری...

تحلیل و پیش بینی حمید اعرابی از تکانه های مثبت بورس در آغاز بهار

بورس24 : روز گذشته ارزش معاملات بازار سهام از مرز 2هزار میلیارد تومان عبور کرد و شاخص نیز سقف قبلی خود را در نوردید ؛ما شاهد افزایش تقاضا در بازار بودیم، بازاری که ظاهرا استارت یک رالی مهیج و پر سود را زده است تا شکاف خود با بازار های رقیب را کاهش دهد.

در این شرایط که بازار سبز پوش است ، سرمایه گذاران مشتاقانه برای بهترین بازدهی به بازار ورود می کنند اما در این بازار کدام گروه می تواند بهترین بازدهی را نصیب سرمایه گذار کند؟

حمید اعرابی تحلیل گر و فعال بازار سرمایه درباره تداوم روند مثبت بازار و انتخاب بهترین صنعت برای سرمایه گذاری به بورس24 گفت: روز گذشته شاخص سقف قبلی را شکست و چون دوشنبه اولین روزی بود که شاخص رکورد قبلی را شکست ، امکان این که قدری روند بازار محتاطانه باشد ، وجود دارد ؛ اما شاخص 240 هزار واحدی با احتساب سود مجامع تا پایان فصل برگزاری مجامع در دسترس است.

پول جدید در بازار وارد شده...

این فعال بازار سرمایه ادامه داد: با بررسی روند بازار می توان متوجه شد که نقدینگی جدید و هوشمند در بازار وارد شده است و با توجهبه شرایط مثبت بازار باید منتظر ورود نقدینگی بیشتر و کوچ سپرده ها به سمت بازار سهام باشیم.

اعرابی در ادامه افزود: روند پر حجم معاملاتی بازار ادامه دار خواهد بود و شرایط فعلی نوید یک بازار پویا ، نقد شونده و روان را در ادامه سال می دهد، الزاما نیاز به این نیست که بازار دائما روند مثبتی را طی کند بلکه پویایی ، نقد شوندگی و گردش سهام در بازار این امکان را فراهم می کند تا فعالان بازار بتوانند از سرمایه گذاری های خود بازدهی مناسبی را کسب کنند.

تحلیل کنید ؛ بعد سرمایه گذاری

وی گفت: شرایط بازار طوری است که اگر سهامداران با تلفیق تحلیل تکنیکال و بنیادی اقدام به سرمایه گذاری کنند بازدهی بسیار خوبی خواهند گرفت.

این تحلیل گر بورس در برابر این سوال که امسال کدام صنایع برای سرمایه گذاری مناسب تر است؟ به بورس24 گفت: صنعت سیمان برای سال جاری می تواند شگفتی ساز باشد و می تواند بازدهی 200 تا 300 درصدی داشته باشد ، در توضیح این مدعا نیز باید به این موضوع توجه داشت که 2 سال پیش قیمت سیمان به ازای هر تن 90 هزار تومان و قیمت شمش فولادی در حدود 1میلیون و 200 هزار تومان بوده است ، اما اکنون قیمت سیمان به ازای هر تن در حدود 100 هزار تومان و شمش فولادی در حدود 4.5 میلیون است و با توجه به این که نسبت این دو در بازارهای جهانی 1 به 6 است ، انتظار اصلاح قیمت و رشد سود برای این صنایع وجود دارد، البته سایر صنایع مانند شوینده و صنایع غذایی نیز بازدهی های خوبی در محدوده 50 تا 70 درصد امسال خواهند داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • المیرا ناجی امیرنژاد
    المیرا ناجی امیرنژاد

    آیا امکان دارد مصاحبه ای با مدیران وپترو داشته باشید و برنامه آنها برای عرضه شیمی بافت و فروش زیر مجموعه ها را جویا شوید.با تشکر

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24