Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پیکاپ را نامی آشنا برای مردم می کنیم پراکندگی شعب بانک صادرات نقطه قوت کار ماست رتبه کارگزاری بانک صادرات تک رقمی می شود، اگر... برای فاینکس ٢٠١٩ برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم مهدی کباری درباره سوپر مارکت مالی این کارگزاری با نام تجاری پیکاپ، گفت: این مهم به اطلاع رسانی ویژه ای برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان نیاز دارد. مردم باید با بحث پیکاپ آشنا شوند، چون که...

مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات: سوپر مارکت مالی ما کدهای بورسی ایرانیان را ۵٠ درصد افزایش خواهد داد

بورس24 - طاها حشمتی - مهدی کباری مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات، در نشست خبری امروز خود با اشاره اینکه در سال جدید همه ما دوست داریم، حال و هوایمان خوب باشد، گفت: بحث سیل متاسفانه امسال حال همه ما را خراب کرد. 

او گفت: بحث مالی را شاید بشود درست کرد، اما آسیب های روحی را تنها با همدلی با این عزیزان می توانیم بهبود ببخشیم.

مردم با پیکاپ آشنا شوند

مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات، درباره سوپر مارکت مالی این کارگزاری با نام تجاری پیکاپ گفت: این مهم به اطلاع رسانی ویژه ای برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان نیاز دارد. مردم باید با بحث پیکاپ آشنا شوند. ما مجوز این سوپر مارکت مالی را از شرکت بورس گرفته ایم و سازمان بورس نیز درباره آن سوالاتی داشت، که به آن ها نیز پاسخ کافی و مکفی داده ایم. 

به گفته او پراکندگی شعب بانک صادرات نقطه قوتی است، که با این مهم، سوپر مارکت مالی افراد بسیاری را به سوی بازار سرمایه جذب خواهد کرد. 

جذب 5 هزار مشتری 

کباری اضافه کرد: تاکنون 5 هزار مشتری از این طریق جذب کرده ایم، که برای بسیاری از آنها کد آنلاین گرفته ایم. در آینده هم که 2300 شعبه خود را پوشش دهیم، تعداد مشتری ها بسیار بیشتر خواهد شد.

هدف انتفاع مالی نیست

وی تاکید کرد: این اتفاق انتفاع مالی قابل توجهی خواهد داشت، اما هدف کارگزاری بیش از بحث مالی امر فرهنگ سازی و همراه کردن مردم با بازار سرمایه است. همه ما می دانیم، سرمایه ها اگر به سمت بازارهای رقیب بازار سرمایه برود، چه تاثیر ناخوشایندی بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت.

کباری خاطر نشان کرد: به خاطر همین دلایل بیش از صد جلسه تاکنون با افراد مختلف برگزار کرده ایم و از طریق شعب بانک خدمات کارگزاری برای متقاضیان انجام می دهیم. اینگونه یک جذب نقدینگی خوب برای بازار سرمایه صورت می گیرد.

این مقام مسئول در کارگزاری بانک صادرات گفت: تعداد کارگزاری ها برای کسانی که می خواهند وارد بازار سرمایه شوند، محدود بوده و ما با این روش ورود مردم را به بازار سرمایه تسهیل کردیم. 

داستان سهام عدالت 

او ادامه داد: برای موضوع سهام عدالت جلسه ای با خصوصی سازی داشته ایم، که در این زمینه ارائه خدمات داشته باشیم و معتقدم اگر تعداد شعب زیاد شود، در رابطه با سهام عدالت به خوبی اثر مثبت خود را نشان خواهد داد. 

اینکه تعداد شعب چرا افزایش نیافته سوالی بود، که کباری در پاسخ آن گفت: افزایش نیافتن آنها به دلیل مشکلات نرم افزاری بود که آن مشکلات در زمان اکنون رفع شده است. حتی در چارت سازمانی خود یک بخش به نام سوپر مارکت مالی را اضافه کرده ایم.

آموزش کارکنان بانک 

مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات افزود: برای راهنمایی افراد و متقاضیان به بحث آموزش کارکنان بانک پرداختیم.

به گفته او برای کارگزاری مجوز آموزش گرفته شد و به صورت ویدئو کنفرانس برای کارکنان بانک جلساتی گذاشته شد و در 51 شعبه بانک کارکنان کارگزاری به صورت حضوری، حضور یافتند.

کباری گفت: بدین گونه هم اکنون در تمامی استان ها یه فرد حرفه ای در رابطه با بازار سرمایه داریم. 

وی تاکید کرد: تمام شعب بانک تحت پوشش این سوپرمارکت مالی قرار بگیرد، عدد کدهای بورسی در سطح کشور افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد و با این اتفاق رتبه کارگزاری بانک صادرات نیز تک رقمی می شود. 

او درباره برنامه این کارگزاری برای حضور در نمایشگاه بورس گفت: برنامه برگزاری کلاس های آموزشی با حضور اساتید نامی را در دستور کار خود برای این نمایشگاه داشته و ثبت نام در سامانه سجام نیز به صورت رایگان برای داوطلبان (مشتری های قدیمی و جدید کارگزاری) صورت خواهد پذیرفت.

کباری در پایان سخنان خود در این نشست ابراز امیدواری کرد، که با اجرایی شدن اهداف سوپر مارکت مالی 5 میلیون کد بورسی به کدهای بورسی ایرانیان اضافه شده، که این مهم به افزایش 50 درصدی افراد حاضر در جامعه سهامداری منجر خواهد شد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24