Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

آمریکا در اقدامی خصمانه، قرار دادن نام سپاه پاسداران را در لیست گروه‌ های تروریستی را رسمی کرد. گفتنی است، کنگره آمریکا تا پایان وقت امروز دوشنبه فرصت دارد، تا درباره اقدام هفته گذشته «دونالد ترامپ» در تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران تصمیم گیری کند...

آمریکا اقدام خصمانه علیه سپاه را رسمی کرد؟

بورس24 : آمریکا در اقدامی خصمانه، قراردادن نام سپاه پاسداران را در لیست گروه‌ های تروریستی را رسمی کرد. 

یک هفته پس از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم خارجی این کشور، واشنگتن با ثبت این اقدام خصمانه خود در سایت ثبت فدرال آمریکا رسماً به این کار مبادرت ورزید.

آمریکا در اقدامی خصمانه، قرار دادن نام سپاه پاسداران را در لیست گروه‌ های تروریستی را رسمی کرد 

به گزارش رویترز، یک هفته پس از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم خارجی این کشور، واشنگتن با ثبت این اقدام خصمانه خود در سایت ثبت فدرال آمریکا رسماً به این کار مبادرت ورزید.

ترامپ هفته گذشته در بیانیه‌ای که به همین مناسبت منتشر کرد، گفته بود: امروز، من رسماً برنامه دولتم برای معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نیروی قدس این نهاد را ذیل بخش ۲۱۹ قانون مهاجرت و امنیت، به عنوان یک سازمانی تروریستی خارجی (FTO) اعلام می‌ کنم.

وی بدون اشاره به مبارزه بی امان سپاه پاسداران با تروریست‌ های مصنوع این کشور در بخش‌ هایی از خاورمیانه مدعی شده بود: این نخستین باری است که ایالات متحده بخش دیگری از حکومت (ایران) را در فهرست یک سازمانی تروریستی خارجی (FTO) قرار می‌ دهد. آن بیانگر این حقیقت است که اقدامات ایران اساساً متفاوت از سایر کشورهاست.

گفتنی است، کنگره آمریکا تا پایان وقت امروز دوشنبه فرصت دارد، تا درباره اقدام هفته گذشته «دونالد ترامپ» در تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران تصمیم گیری کند.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24