Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

بازار خود را با رقم های دلاری تطبیق خواهد داد هفته آینده موضوع تجمیع نمادها بررسی می شود مشکلاتی گریبان گیر اقتصاد ایران خواهد شد، اگر... سعید اسلامی بیدگلی طی سخنانی گفت: نکته کلیدی در این خصوص این است، که اگر چه از نظر اسمی این مهم می تواند به بازار کمک کند، اما...

عضو شورای عالی بورس: آنچه در بورس رخ داد، تاثیر تثبیت قیمت دلار است

بورس24 : یک کارشناس بازار سرمایه گفت: رشد شاخص بورس و رسیدن آن به 200 هزار واحد اگر چه از نظر اسمی می تواند به بازار کمک کند، اما در بلند مدت مشکلاتی گریبان گیر اقتصاد ایران را خواهد گرفت، که بر بازار سرمایه نیز تاثیرگذار خواهد بود.  

وی افزود: در خصوص تجمیع نمادهای بورس انرژی نشستی را هفته آینده با همکاران سازمان بورس خواهیم داشت.

سعید اسلامی بیدگلی کارشناس بازار سرمایه در گفت و گوی خود با خبرنگار بورس24 ، ادامه داد: شرایط بازار امروز و اینکه برای نخستین بار شاخص کل 200 هزار واحد را رد کرده است، می توان گفت: آنچه که رخ داده است، به دلیل تثبیت قیمت دلار و ثابت شدن آن است که دولت هم عظم و اراده و هم توان کشاندن قیمت دلار بر عددهای نیمایی سابق را ندارد.

او اضافه کرد: بنابر این به نظر می رسد که احتمالا بازار نیز خود را با رقم های دلاری تطبیق دهد.

وی تصریح کرد: نکته کلیدی در این خصوص این است، که اگر چه از نظر اسمی می تواند به بازار کمک کند اما در بلند مدت مشکلاتی گریبان گیر اقتصاد ایران را خواهد گرفت، که بر بازار سرمایه نیز تاثیرگذار خواهد بود. 

به گفته او طبیعتا از یک جایی به بعد اثرات هیجانی این بد افزارهای ناشی از ورود پول های جدید و بعضا غیر حرفه ای نیز ممکن است، در خصوص افزایش شاخص کل بازار سرمایه اثرگذار باشد.

شورای عالی بورس هفته آینده تجمیع نمادها را بررسی خواهد کرد  

عضو شورای عالی بورس، همچنین در خصوص تجمیع نمادهای بورس انرژی و اینکه سرانجام چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد، بیان کرد: سال گذشته همکاران ما در سازمان بورس و اوراق بهادار موضوع را در شورا مطرح کردند. علی رغم اینکه پیشنهادشان پیشنهاد بدی نبود و می توانست برخی از مشکلات را حل کند، اما در نهایت تصمیم بر این شد که این پیشنهاد برگردانده شود تا در نهایت تصمیم بهتری صورت گیرد تا بتوانیم این مشکل را به طور کلی برطرف نماییم. 

او اذعان کرد: پس از تعطیلات سال جدید جلسه ای در شورا نداشته ایم، اما نشستی را هفته آینده با همکاران سازمان بورس خواهیم داشت. از فعالان بازار در خواست دارم، تا چنانچه پیشنهاد و یا راهکاری مد نظرشان است ارائه دهند تا بتوانیم این پیشنهادات را نیز بررسی کنیم. 

وی تاکید کرد: چرا که این اختلاف قیمتی که ایجاد شده منجر به زیان تعدادی از سهامداران شده است، که می خواهیم هر چه زودتر برطرف شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24