Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

رضا غلامعلی پور معاون توسعه بازار فرابورس ایران در خصوص وضعیت عرضه های سال جاری شرکت فرابورس ایران به خبرنگار بورس۲۴گفت: کشت و صنعت شریف آباد با نماد زشریف نزدیکترین عرضه فرابورس در سال جاری است و اگر جابجایی و یا مشکل خاصی رخ ندهد، این عرضه ، نخستین عرضه سال خواهد بود...

پربازده ترین صنعت بورس آغازگر عرضه های اولیه ٩٨ می شود...

بورس24 : سال ۹۷ با بیشترین عرضه ها در فرابورس ایران به پایان رسید و بیشتر شرکت ها در روزهای پایانی سال عرضه اولیه شدند. از جمله شرکت های جا مانده از سال گذشته، کشت و صنعت شریف آباد است که به احتمال بسیار زیاد نخستین عرضه اولیه فرابورس در سال جدید خواهد بود.

رضا غلامعلی پور معاون توسعه بازار فرابورس ایران در خصوص وضعیت عرضه های سال جاری شرکت فرابورس ایران به خبرنگار بورس24 گفت: کشت و صنعت شریف آباد با نماد " زشریف" نزدیکترین عرضه فرابورس در سال جاری است و اگر جابجایی و یا مشکل خاصی رخ ندهد، این عرضه ، نخستین عرضه سال خواهد بود.

وی گفت: شرکت های مختلفی از جمله "ومعلم" ،"زفکا"، "زماهان" ، "مادیرا" و چندین شرکت دیگر در روزهای آخر سال ۹۷ عرضه اولیه شده اند.

غلامعلی پور در مورد سایر شرکت های پذیرش شده و آماده عرضه گفت: با توجه به این که شرکت های در حال پذیرش، پذیرش شده و درج نماد شده زیادی در فرابوس وجود دارد، تا زمان قطعی شدن آن ها نمی توانیم نامی از آن ها اعلام کنیم.البته این کار صرفا به دلیل احتمالات ناشی از عدم پذیش و درج نماد این شرکت ها است.

گفتنی است ، شرکت های توسعه مسیر برق گیلان،ایمن خودرو شرق، صنایع سرام آرا و راه آهن حمل و نقل از جمله شرکت های پذیرش و درج شده فرابورس ایران هستند که هنوز عرضه اولیه نشده اند.

شایان ذکر است ، در سال گذشته صنعت دامپروری با 183 درصدبازدهی به عنوان پرسودترین صنعت بورس تهران شناخته شد.

نگاهی به شرکت های عرضه شده یا در آستانه عرضه فرابورس ایران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24