Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در حال حاضر حسین میرافضلی مدیر عاملی شرکت پتروشیمی جم را برعهده دارد که به عنوان رئیس هیات مدیره، فعالیت خود را در این شرکت ادامه خواهد داد...

تغییر در مدیریت یکی از بزرگ ترین پتروشیمی های ایران

بورس24 : شنیده می شود محمد رضا سعیدی به عنوان یکی از مدیران باسابقه در حوزه پتروشیمی، در روزهای آتی به مدیریت پتروشیمی جم که یکی از بزرگ ترین پتروشیمی های ایران است منصوب خواهد شد.

سعیدی دانش آموخته شیمی است و تا مقطع کارشناسی ارشد درایران تحصیل کرده است. وی مدرک دکتری خود در رشته بازاریابی صنعتی با تمرکز بر کسب وکارهای بین المللی (International Business) و کارافرینی را درکشور سوئد گرفته است.

همچنین بخشی از مطالعات مدیریتی سعیدی بر مدیریت هلدینگ، ساختار سازمانی هلدینگ وبرنامه ریزی بوده و تز دکترایش مطالعه بر روی تاثیر قابلیتهای پویا بر کارایی حضور شرکتهای سوئدی دربازار های جهانی است، لذا بین المللی سازی شرکتها و توسعه قابلیتهای مربوطه محور اصلی تخصص وی است.

سعیدی بخش عمده تجربه مدیریتی خود را در بنگاههای شیمیایی، دارویی وپتروشیمی درسطوح مختلف همچون مدیر عامل، هیات مدیره اعم شرکتهای تولیدی یا سرمایه گذاری و هلدینگ گذرانده و اداره مجامع سالانه شرکتها و نظارت برعملکرد آنها را تجربه کرده است. کار و آشنایی با برنامه ریزی راهبردی در سه سطح بنگاه، کسب وکار و وظیفه ای، دیگر تجربه او است.

همچنین عضویت در هلدینگ تیپیکو، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از دیگر مسئولیت های مدیر عامل جدید پتروشیمی جم است.

سعیدی درکنار کار صنعتی تدریس و آموزش برنامه ریزی راهبردی، بازاریابی بین المللی ونوآوری را برای دوره های MBA به ویژه برای مدیران صنعتی بر عهده دارد.

در حال حاضر حسین میرافضلی مدیر عاملی شرکت پتروشیمی جم را برعهده دارد که به عنوان رئیس هیات مدیره، فعالیت خود را در این شرکت ادامه خواهد داد.

حضور فعال در بازار سرمایه

پتروشیمی جم در دوم آبان ماه 1390 در فهرست شرکت های ثبت شده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران قرار گرفت و اول اسفندماه سال 1391 در بازار دوم فرابورس درج و سهام آن روز 26 شهریورماه ساسل بعد عرضه شد.

سهام این شرکت روز 22 تیرماه سال 1394 به عنوان چهارصد و نود و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بخش «ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی»، گروه «ساخت مواد شیمیایی اساسی» و طبقه‌ی «ساخت مواد شیمیایی اساسی به جز انواع کود و ترکیبات ازت» با کد «63-11-24» و نماد «جم (JAM)» در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج و و در روز 18 مرداد ماه همان سال در این بازار معامله شد.

این شرکت همچنین به عنوان یکی از بازیگران مهم بورس کالای ایران، عرضه های بسیاری را در این بورس انجام می دهد و محصولات این شرکت به بیش از 20 نقطه جهان صادر می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24