Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رامین دیده ور سهامدار عمده شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ درباره آخرین خبرها از عملکرد دوره ١٢ ماهه این شرکت گفت: شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در سال مالی ٩٧ عملکرد بسیار مطلوبی داشت. به طوری که در این دوره ١٢ ماهه علاوه بر اینکه EPS بسیار خوبی داشت و سودهای تقسیمی زیرمجموعه ها نیز که در آینده به این مبلغ اضافه خواهد شد ، سود تلفیقی شرکت را به رقم قابل توجهی خواهد رساند...

درباره «بمیلا» ؛ سهمی با ٧ درصد بازدهی در روز جاری

بورس24 : بمیلا از جمله سهم های بازار پایه "ب" فرابورس است. این سهم 5 ماه است که در یک محدوده قیمتی مشخص و محدودی نوسان کرده است. این در حالی است که در این دوره بسیاری از سهم های بازار پایه ای رشدهای قابل توجهی داشته اند.

بمیلا در سه ماهه ابتدایی سال مالی 97 با شناسایی 235 میلیارد ریال درآمد عملیاتی به 107 ریال سود رسید ، سودی که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 365 درصد جهش داشت.

در دوره 6 ماهه درآمدهای عملیاتی شرکت به 461 میلیارد ریال بالغ شد و سود هر سهم نیز به 240 ریال ارتقا یافت. بدین ترتیب سود 6 ماهه 97 بمیلا در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 118 درصد رشد کرد. در دوره 9 ماهه نیز این شرکت روند افزایشی درآمدهای عملیاتی و سودآوری را ادامه داد. به طوری که درآمدهای عملیاتی به حدود 581 میلیارد ریال و سود هر سهم نیز به 273 ریال رسید تا نسبت به 9 ماهه 96 با جهش 74 درصدی همراه باشد.

اگر بمیلا در بازار بالاتری بود قطعا رشد می کرد

رامین دیده ور سهامدار عمده شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درباره آخرین خبرها  از عملکرد دوره 12 ماهه این شرکت گفت: شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در سال مالی 97 عملکرد بسیار مطلوبی داشت. به طوری که در این دوره 12 ماهه علاوه بر اینکه EPS بسیار خوبی داشت و سودهای تقسیمی زیرمجموعه ها نیز که در آینده به این مبلغ اضافه خواهد شد ، سود تلفیقی شرکت را به رقم قابل توجهی خواهد رساند.

او اضافه کرد: امور مربوط به گزارش حسابرسی شده دوره 12 ماهه سال 97 انجام شده و انتشار این گزارش در روز جاری از طریق سامانه کدال بسیار محتمل است. گزارش تلفیقی شرکت نیز پس از حسابرسی شدن عملکرد زیرمجموعه ها حداکثر تا 20 روز آینده بر روی سایت کدال قرار خواهد گرفت که عملکرد بسیار قوی و مطلوبی خواهد بود.

بهای تمام شده ورق های بمیلا 3500 تومانی است

از او پرسیدیم که چرا بمیلا طی 5 ماه گذشته که بسیاری از سهم ها با رشد قیمت همراه بودند، صرفا در محدوده قیمتی 300 تا 350 تومان در نوسان بوده؟ او تصریح کرد: مهمترین علت عدم رشد قیمتی بمیلا در ماه های اخیر به رغم عملکرد بسیار مطلوب این شرکت را می توان قرارگیری این سهم در بازار پایه دانست. قطعا سهامی که در بازار پایه فعالیت می کنند از نظر اقبال و توجه بازار و همچنین از لحاظ کارکرد مانند بازارهای بالاتر نیستند. قطعا با عملکرد مطلوبی که بمیلا داشته اگر در بازار الف یا بازارهای بالاتر قرار داشت طیف وسیع تری از خریداران بر روی این سهم فعال بودند و این سهم شاهد رشد قیمتی بیشتری بود.

دیده ور در ادامه درباره آخرین شنیده هایی که در بازار راجع به بمیلا شنیده می شود و از توانایی رشد میان مدتی این سهم به اهداف قیمتی بالاتر حکایت دارد، به بورس24 اظهار داشت: پیش پرداخت ها و خریدهایی که بمیلا از شرکت فولاد خوزستان خریداری کرده بر اساس قیمت ورق 3500 تومانی بوده و اگر این قیمت را با نرخ روز ورق در بازار مقایسه کنیم می توانیم برآورد نسبتا دقیقی از سود شرکت در سال مالی 97 داشته باشیم. قطعا آن دسته از تحلیلگران و کارشناسانی که با صورت های مالی شرکت ها آشنایی دارند این محاسبات را انجام داده اند و سود بمیلا را تخمین زده اند و با بررسی قیمت سهام این شرکت در بازار سرمایه به توانایی و پتانسیل رشد قیمتی آن پی برده اند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24