Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جعفر ربیعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس : در حال حاضر در تلاش هستیم که هر چه سریع تر سهام پتروشیمی نوری را در بازار عرضه کنیم و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد...

شایعه تعویق عرضه اولیه یک شرکت پتروشیمی رد شد

بورس24 : سال ۹۸ همچون هر سال به همراه آن اخبار مثبت و منفی بورسی آغاز شد، یکی از موضوعاتی که از ابتدا تا پایان هر سال ذهن سهامداران را به خود جلب می کند، موضوع جذاب عرضه های اولیه شرکت های بورسی و فرابورسی است.

بورس اوراق بهادار تهران سال گذشته، عرضه اولیه یکی از شرکت‌های بزرگ هلدینگ خلیج فارس را در دستور کار داشته که به دلایل مختلفی این عرضه به ۹۸ موکول شد.

البته بعضی از منابع خبری از احتمال عدم عرضه اولیه این پتروشیمی خبر داده اند ، چراکه مدعی هستند ،پذیرش این شرکت در شهریور ماه ۹۸ ملغی می گردد و به طور قطع نوری تا آن زمان نمی تواند خود را به بازار ثانویه بورس برساند. نکته این است که ظاهراً پس از ارائه گزارش عملکرد اسفند ۹۷ شرکت هلدینگ خلیج فارس ، در حال حاضر همه شرایط برای عرضه اولیه پتروشیمی نوری تا حدودی فراهم است و از سوی مدیران شرکت خبر آمدن «نوری» در بهار نوید داده شده است.

جعفر ربیعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در خصوص شایعه عدم عرضه پتروشیمی نوری در بورس طی سال جدید به خبرنگار بورس24 گفت : در حال حاضر در تلاش هستیم که هر چه سریع تر سهام پتروشیمی نوری را در بازار عرضه کنیم و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

وی گفت : این که شنیده می شود موضوع عرضه پتروشیمی نوری به تعویق افتاده کاملاً اشتباه است و این شرکت در بهار عرضه خواهد شد.

سهامدار عمده پتروشیمی نوری همچنین درخصوص زمان پایان پذیرش این شرکت گفت : پتروشیمی نوری هنوز مهلت شش ماهه پذیرش خود را از دست نداده و بدون هیچ گونه مشکلی عرضه شرکت انجام خواهد شد.

دو پتروشیمی دیگر هم در راه است...

از این مقام مسئول در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص سایر عرضه های شرکت های زیرمجموعه فارس پرسیدیم که گفت: پس از نوری ، پتروشیمی بوعلی و بندر امام نیز تا پایان سال از سوی هلدینگ خلیج فارس عرضه خواهند شد که امیدواریم همه این عرضه‌ها همچون پتروشیمی پارس موفق باشند.

مدیرعامل صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در خصوص سال ۹۸ با توجه به اتفاقات اخیر و ریسک های غیر سیستماتیک که هر لحظه اعمال می شود و تاثیر آن بر این شرکت گفت: همانطور که در سال گذشته نیز گفته ایم طبق پیش بینی عمل می‌کنیم و برنامه شرکت تغییر نخواهد کرد؛ تحریم ها و سایر موارد هم هیچ گونه تاثیری بر روند فعالیت و عملکرد هلدینگ خلیج فارس نخواهد داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • حیدرعلی رمرودی
    حیدرعلی رمرودی

    عالی

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24