Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در حادثه وقوع سیل اخیر در مازندران ۱۱۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی مازندران خسارت وارد شد.

خسارت ۱۱۰ میلیارد تومانی سیل به بخش صنعت، معدن و تجارت مازندران

بورس24 : محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر افزود: ۳۰ واحد صنعتی، ۲۰۰۰ واحد صنفی، ۵ واحد معدنی، ۱۰۰۰ واحد قالیبافی و تأسیسات ۶ شهرک صنعتی استان متحمل خسارت از ناحیه سیل اخیر شده‌اند.

وی در ادامه به حضور کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت از همان دقایق اولیه وقوع سیل در مناطق حادثه‌دیده خبر داد و گفت: ارسال ده‌ها تن کمک‌های فوریت‌دار نظیر آب معدنی، نان و مواد غذایی، توزیع گسترده اقلام تنظیم بازاری نظیر گوشت قرمز، مرغ، شکر، ارسال محموله‌های مصالح ساختمانی (سنگ شکسته، شن و ماسه) گوشه‌ای از اقدامات انجام شده است.

او ادامه داد: در این مدت با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات معادن محورهای اصلی و فرعی که دچار خسارت شده بازگشایی و برای لایروبی و خروج آب از معابر و مناطق روستایی استفاده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان با اشاره به اعزام تیم‌های رایگان خدماتی جهت تعمیرات لوازم خانگی منازل به مناطق سیل زده تصریح کرد: در کنار کمک به مردم سیل زده مازندران چندین محموله مواد غذایی و مصالح ساختمانی به استان گلستان و اعزام یک کامیون حاوی ۳۰ هزار عدد کیسه جهت استفاده در دیواره‌های مهار سیل به استان خوزستان نیز ارسال شده است.

منبع: وزارت صنعت، معدن و تجارت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24