Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حسن میر حسینی معاون مالی شرکت کیسون در خصوص جزئیات این مناقصه سنگین در استان گلستان به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: احداث بخشی از شبکه آبیاری و زهکشی شبکه قره سو زرینگل و ساختمان های جنبی در غرب استان گلستان از محل تسهیلات وام بانک توسعه اسلامی در اختیار کیسون قرار گرفته است...

شفاف سازی مضاعف درباره پروژه جدید کیسون

بورس24 : کیسون یکی از پروژه های بزرگ خود را در سال ۹۸ استارت زده است و با برنده شدن این شرکت در یک مناقصه شبکه آبیاری در استان گلستان ، این پروژه نیز به حدود ۳۰پروژه در حال اجرای دیگر شرکت افزوده شد.

حسن میر حسینی معاون مالی شرکت کیسون در خصوص جزئیات این مناقصه سنگین در استان گلستان به خبرنگار بورس24 گفت: احداث بخشی از شبکه آبیاری و زهکشی شبکه قره سو زرینگل و ساختمان های جنبی در غرب استان گلستان از محل تسهیلات وام بانک توسعه اسلامی در اختیار کیسون قرار گرفته است.

وی ادامه داد: البته میزان قرارداد تا زمان قطعی شدن و منعقد شدن آن مشخص نیست ، همچنین رقم سودآوری از این محل برآورد نشده و با شروع کار در این خصوص تصمیم گیری می شود.

به گفته وی، در حال حاضر ابلاغیه ای مبنی بر برنده شدن شرکت در مناقصه به دست ما رسیده است.

میر حسینی گفت: همانطور که در شفاف سازی اعلام کرده ایم مبلغ ۳۰میلیارد و ۵۰میلیون ریال ضمانت برای شروع و شرکت در مناقصه ارائه داده ایم و هم اکنون نیز ضمانت نامه ای با رقمی بالاتر از آن برای اجرای تعهدات باید ارائه شود.

وی گفت: پس از آن، با تایید ضمانت نامه، قرار داد بین طرفین منعقد می گردد.

گفتنی است، کیسون علاوه بر این پروژه پیش رو، ۲۹ پروژه در سال ۹۶ انجام داده است که در گروه مسکن و ساختمان پرند ۶۹ درصد، کارگاه بغداد ۲۶ درصد، جهان مال مشهد ۳۳ درصد، باغ کتاب تهران ۹۹.۵ درصد و دریاچه هنر تهران ۸۶ درصد و همچنین در خصوص پروژه مخازن سبز ۴۱ درصد پیشرفت داشته است.افزون بر این ، در حال حاضر پروژه متانول پتروشیمی سبلان کیسون ۸۴ درصد و همچنین گندله سازی گل گهر نیز ۹۹.۵ درصد پیش رفته است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24