Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این مقام مسئول در هپکو درباره وضعیت کلی شرکت هم گفت: امسال برای تولید سال خوبی خواهد بود و با توجه به به حوادث اخیر و نیاز به ماشین آلات سنگین از جمله بیل، لودر، گریدر و ... اوایل سال جاری تقاضا برای انعقاد قرار داد داشتیم و هپکو با ظرفیت ۶٠ تا ٧٠ درصد فعال خواهد بود...

پایان دغدغه ثبت افزایش سرمایه یک تجهیزاتی

بورس24 : هپکو در تاریخ 19اسفند ماه سهامداران خود را به مجمع فوق العاده ای به منظور تصویب افزایش سرمایه 804درصدی دعوت کرد و اتفاقا این افزایش سرمایه نیز به تصویب مجمع رسید، اما پس از آن اخباری مبنی بر مخالفت استاندار مرکزی درباره این افزایش سرمایه مطرح شد که این افزایش سرمایه اصلا به صلاح نیست، اما غلامرضا صادقیان مدیرعامل شرکت هپکو درباره آخرین وضعیت ثبت افزایش سرمایه این شرکت به بورس24 گفت: پس از جلساتی که با استانداری اراک داشتیم واکنش های مثبتی دریافت کردیم و افزایش سرمایه هم نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه ای که روز شنبه با استاندار و معاونت اقتصادی استانداری داشتیم توضیحات لازم در این خصوص که افزایش سرمایه باید به ثبت برسد داده شد و با توضیحات ارائه شده ، استانداری موافقت خود را در این خصوص اعلام کرد.

صادقیان گفت: طی نشستی که با نمایندگان سهامداران ، مدیر کل ثبت استان، رییس ثبت اراک و سایر مسئولان در استانداری اراک برگزار شد گزارشات لازم ارائه شد و استاندار موافقت خود را درباره افزایش سرمایه هپکو به صورت مکتوب اعلام و اختیارات لازم برای ثبت افزایش سرمایه را به خصوصی سازی داد.

پیش بینی وضعیت امسال

این مقام مسئول در هپکو درباره وضعیت کلی شرکت هم گفت: امسال برای تولید سال خوبی خواهد بود و با توجه به به حوادث اخیر و نیاز به ماشین آلات سنگین از جمله بیل، لودر، گریدر و ... اوایل سال جاری تقاضا برای انعقاد قرار داد داشتیم و هپکو با ظرفیت 60 تا 70 درصد فعال خواهد بود.

وی درباره تامین سرمایه درگردش شرکت هم گفت: با توجه به عملیاتی شدن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و 2هزار میلیارد تومانی شدن شرکت درخواست دادیم تا با مشارکت سهامداران افزایش سرمایه ای از محل آورده نقدی داشته باشیم تا میزان وابستگی ما به اخذ اعتبارات بانکی کاهش یابد چرا که اخذ اعتبارات بانکی منجر به افزایش هزینه های مالی خواهد شد که هم به زیان شرکت و هم به زیان سهامداران خواهد بود.

صادقیان در ادامه گفت: سال گذشته هپکو با قیمت هر سهم 54 تومان شروع کرد و ارزش سهام شرکت تا قیمت 530 تومان رشد داشت و با قیمتی در محدود 390 تومان برای افزایش سرمایه متوقف شد. با توجه به برنامه هایی که داریم و با توجه به این که قرار دادهایی که 6 ماه برای نهایی کردن آن تلاش شد تفاهمی در فروردین ماه از سوی راهداری برای خرید 60 دستگاه گریدر به مراحل پایانی رسیده است و کارخانه شرایط خوبی خواهد داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • fereidoon agazadeh
    fereidoon agazadeh

    افزایش سرمایه درصورتی قابل اجراست که قیمت سهم در مبلغ اسمی سهم باشد.

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24