Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سعید محمد علیزاده مدیر نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار به خبرنگار بورس ٢۴ توضیح داد: هیچ مشکلی برای بازگشایی نماد شرکت های بانک صادرات و تجارت وجود ندارد...

آخرین خبر از سرنوشت بازگشایی بانک صادرات و تجارت ؛ فعلا توپ در زمین سپرده گذاری است...

بورس24 : نماد های «وبصادر» و «وتجارت» پس از برگزاری مجامع افزایش سرمایه همچنان در بورس تهران متوقف هستند و انتظار می رود طی روز های آینده با روند ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده گذاری مرکزی مشکلی بابت بازگشایی نماد این سلبریتی های بانکی وجود نداشته باشد.

طبق آنچه که در گذشته نیز عنوان شده بود : مشکل خاصی که منجر به تداوم توقف نماد این دو بانک باشد ، وجود ندارد و فقط به این دلیل که افزایش سرمایه این دو بانک بیش از 200 درصد بوده است ، نمادها تا زمان قابل معامله شدن سهام جایزه ، متوقف خواهند بود و پس از ثبت سهام جدید و سپرده شدن آن ، نمادها بازگشایی می شود.

بنابراین نگرانی خاصی در راستای بازگشایی این دو نماد نیست و به طور طبیعی پس از آن که این دو بانک اقدامات لازم را در این راستا عملیاتی کنند ، نماد های «وبصادر» و «وتجارت» به گردونه معاملات باز خواهند گشت.

با توجه به اهمیت بازگشایی نمادهای بانک صادرات و تجارت در بورس تهران بازهم امروز از مقام نظارتی بازار سرمایه آخرین تحولات مربوط به این نمادهای بزرگ و پربیننده را جویا شدیم.

سعید محمد علیزاده مدیر نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار به خبرنگار بورس24 توضیح داد: هیچ مشکلی برای بازگشایی نماد شرکت های بانک صادرات و تجارت وجود ندارد.

وی گفت: مراحل ثبت افزایش سرمایه این دو شرکت انجام شده و هر زمان شرکت قابلیت معامله داشته باشد( یعنی مراحل نهایی قابل معامله شدن سهام جدید نزد سپرده گذاری انجام شود)، نماد این دو بانک بازگشایی می شود.

علیزاده افزود: این که در حال حاضر روند کار به چه صورت است، مستلزم تلاش خود شرکت ها برای روند بازگشایی است و برای اطلاع از آن، باید از خود شرکت ها مراحل کار، پرسیده شود.

گفتنی است ؛ بانک صادرات در تاریخ 21 اسفند ماه مجمع افزایش سرمایه 203 درصدی و بانک تجارت نیز در تاریخ 25 اسفند ماه مجمع افزایش سرمایه 390 درصدی خود را برگزار و این افزایش سرمایه ها را به تصویب مجمع رساندند.

هر دو بانک این افزایش سرمایه ها را به انجام رساندند و با تصویب این افزایش سرمایه ، هر دو بانک بزرگ بورسی از شمولیت ماده 141 قانون تجارت خارج شدند و در راستای تحقق وعده های مدیران به سمت کاهش زیان و سوددهی گام برداشتند.

روز دهم فروردین ماه امسال هم وحید روشن قلب مدیر نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص علل توقف نماد این دو بانک و زمان بازگشایی آن ها به بورس24 گفته بود: مشکل خاصی که منجر به تداوم توقف نماد این دو بانک باشد وجود ندارد و فقط به این دلیل که افزایش سرمایه این دو بانک بیش از 200 درصد بوده است ، نمادها تا زمان قابل معامله شدن سهام جایزه متوقف خواهد بود و پس از ثبت سهام جدید و سپرده شدن آن ، نمادها بازگشایی خواهد شد.بنابراین نگرانی خاصی در راستای بازگشایی این دو نماد نیست و به طور طبیعی پس از آن که این دو بانک اقدامات لازم را در این راستا عملیاتی کنند ، نماد های «وبصادر» و «وتجارت» به گردونه معاملات باز خواهند گشت.

بدین ترتیب توپ بازگشایی نماد این بانک های بزرگ بورسی فعلا در زمین سپرده گذاری مرکزی است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24