Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرمالی شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان گفت: در خصوص بحث توسعه ای که داشتیم باید بگویم که قرار بود سیصد واگن خریداری کنیم که در سال ٩۵ صد واگن خریداری شد اما در سال های ٩۶ و ٩٧ پس از افزایش قیمت ها خرید بقیه این میزان واگن مورد نظر منتفی شد. از سوی دیگر قصد داشتیم ٢٠ لوکوموتیو هم بخریم که با توجه به قیمت ها برنامه ای در این خصوص نداریم.

رشد تورم برنامه های «حپارسا» را عوض کرد

بورس24 : محمد رضا معروفی مدیر مالی شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان در گفت وگو با خبرنگار بورس24 در خصوص برنامه های آتی شرکت و به طور کلی وضعیت شرکت حمل و نقل ریلی پارسیان گفت: در حقیقت سال مالی ما از شهریور ماه آغاز می شود. بنابراین هم اکنون در میان سال مالی خود قرار داریم. خوشبختانه وضعیت شرکت بسیار خوب بوده و تمام آنچه را که تا کنون پیش بینی کرده بودیم محقق شده است. برنامه ما برای 6 ماهه دوم سال مالی نیز همین است که با همین روند این برنامه ها را پیش ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قراردادی داریم که کما فی السابق ادامه دارد. علاوه بر این ها یک بحث توسعه ای داشتیم که با افزایش قیمت ناگهانی در همه زمینه ها، منتفی شد. باید منتظر باشیم تا چه شرایطی پیش خواهد آمد. در واقع هدفمان این است که همان میزان تن کیلومتری را که در برنامه هایمان پیش بینی کرده بودیم، محقق شود.

واگن های خریداری شده تولید داخل بوده است

محمدرضا معروفی مدیرمالی حمل و نقل ریلی پارسیان بیان کرد: در حال حاضر هیچ قراردادی نبسته و در شرف آن نیز نیستیم. در خصوص بحث توسعه ای که مطرح کردم قرار بود سیصد واگن خریداری کنیم که در سال 95 صد واگن خریداری شد، اما در سال های 96 و 97 پس از افزایش قیمت ها خرید بقیه این میزان واگن مورد نظر منتفی شد. از سوی دیگر قصد داشتیم 20 لوکوموتیو هم بخریم که با توجه به قیمت ها در حال حاضر برنامه ای در این خصوص نداریم.

وی در پایان اذعان کرد: اغلب واگن های خریداری شده از تولیدات داخل بوده است که تنها سیستم ترمز آن ها را از آلمان وارد کردیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24