Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ادعای رئیس گروه اقدام علیه ایران : «در ماه نوامبر، ما به هشت کشور معافیت از تحریم‌های نفتی ارائه کردیم تا مانع افزایش قیمت نفت شویم. من امروز تایید می‌کنم که سه کشور از آنها واردات را به صفر رسانده‌اند». «در زمان مناسب تصمیم می‌گیریم که معافیت‌های تحریمی نفت ایران را تمدید کنیم یا نه... شرایط بازار نفت در سال ٢٠١٩ برای آمریکا جهت تسریع برنامه به‌صفر رساندن صادرات نفت ایران، بسیار بهتر است».

معافیت های خرید نفت از ایران تمدید می شود؟

بورس24 : «برایان هوک» رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا بامداد چهارشنبه مدعی شد سه کشور واردات نفت از ایران را به صفر رسانده‌اند.

به نوشته خبرگزاری رویترز هوک طی نشست خبری در وزارت خارجه آمریکا گفت که سه کشور از هشت کشوری که معافیت از تحریم‌های مرتبط با واردات نفت ایران را دریافت کرده بودند، در حال حاضر خرید نفت از این کشور را به صفر رسانده‌اند.

وی بدون نام بردن از این کشورها، افزود: «در ماه نوامبر، ما به هشت کشور معافیت از تحریم‌های نفتی ارائه کردیم تا مانع افزایش قیمت نفت شویم. من امروز تایید می‌کنم که سه کشور از آنها واردات را به صفر رسانده‌اند».

این مقام آمریکایی با اشاره به تداوم فشارهای واشنگتن بر تهران، مدعی شد: «با کاهش بهای نفت، آمریکا به‌سرعت در حال به‌صفر رساندن تمام خرید‌های نفت خام از ایران است... در مجموع ۲۳ کشوری که قبلا از ایران نفت خام می‌خریدند، اکنون واردات را به صفر رسانده‌اند».

هوک با ادعای اینکه آمریکا در حال جلوگیری از فعالیت‌های مالی بین‌المللی ایران است، اظهار داشت: «در زمان مناسب تصمیم می‌گیریم که معافیت‌های تحریمی نفت ایران را تمدید کنیم یا نه... شرایط بازار نفت در سال 2019 برای آمریکا جهت تسریع برنامه به‌صفر رساندن صادرات نفت ایران، بسیار بهتر است».

منبع : فارس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24