Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

وزیر راه و شهرسازی، آزادراه تهران-شمال را یک پروژه فاخر مهندسی دانست و گفت:در کنار این پروژه، چهار خطه کردن محورهای فیروزکوه و هراز برای تسهیل تردد تهران و شمال کشور در دستور کار قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد: آخرین وضعیت چهارخطه شدن محورهای هراز و فیروزکوه

بورس24 : محمد اسلامی، در برنامه نقد ۹۷ سیما، به برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برای تسهیل تردد میان تهران و شمال کشور اشاره کرد و گفت: سه برنامه به صورت موازی برای تسهیل تردد به شمال کشور در دست اقدام بوده است. اولین برنامه تعریض و چهار خطه شدن جاده هراز بوده که تاکنون ۱۰۵ کیلومتر این جاده چهار خطه شده است. همچنین جاده چالوس ایمن‌سازی شده و برنامه دیگری برای این محور وجود نداشته است.

این عضو کابینه دوازدهم تعریض محور فیروزکوه را اقدام دوم برای تسهیل تردد به شمال کشور عنوان کرد و ادامه داد: مهم‌ترین اقدام صورت گرفته به این منظور در سال گذشته چهار خطه کردن جاده فیروزکوه بوده که منهای دو نقطه از این جاده که در داخل شهرهای پل سفید و زیراب قرار دارد و باید پل احداث و جایگزین مسیر فعلی شود، در سایر طول مسیر این پروژه به پایان رسید.

وی افزود: این مسیر سال گذشته به افتتاح رسید و با استفاده از آن مسافران می‌توانند در مسیری چهار خطه از تهران به کل شهرهای شمال سفر کنند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به پروژه احداث آزادراه تهران-شمال اشاره کرد و گفت: اقدام سوم که برای تسهیل تردد به شمال کشور صورت گرفته و اقدام اصلی و تاریخی به شمار می‌رود، پیشبرد پروژه آزادراه تهران-شمال است. آزادراه تهران-شمال که احداث آن از سال ۷۴ آغاز شده، یکی از پروژه‌های فاخر است و از تونل‌های بزرگ استاندارد و پل‌های بزرگ در مسیر سخت و صعب العبور کوهستانی برخوردار است.

وی ادامه داد: عمده‌ترین بخش این بزرگراه در منطقه یک آن قرار دارد. در منطقه دو بخشی از کار صورت گرفته و کارهای مطالعاتی و تهیه نقشه منطقه سه نیز انجام شده است.

اسلامی با اشاره به مزایای آزادراه تهران-شمال گفت: این محور یک آزادراه کاملاً هوشمند است و سیستم‌های کنترل، مزایا و هندسه راه آن را به یکی از مفاخر مهندسی کشور تبدیل کرده که مردم با استفاده از آن لذت خواهند برد. این پروژه، اولین پروژه روسازی بتنی است که در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

هیچ شرکتی حق افزایش قیمت بلیت هواپیما را ندارد

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره قیمت نوروزی بلیت هواپیما در کشور گفت: قیمت بلیت هواپیما در این ایام بر اساس اعلام رسمی انجمن شرکت‌های هواپیمایی که به شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده، همان نرخ‌هایی است که در آذرماه استفاده شده است.

وی با بیان اینکه هیچ فرد یا نهادی در این ایام حق افزایش نرخ بلیت هواپیما را ندارد، افزود: اگر آژانس یا شرکت هواپیمایی افزون بر قیمتی که در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری درج شده است، اقدام به فروش بلیت هواپیما کند، مرتکب تخلف شده و با آن برخورد می‌شود.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24