Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس٢۴:پتروشیمی خارک که در سال ۹۷ نتوانست افزایش سرمایه خود را محقق نماید، سال جدید را با یک افزایش سرمایه جذاب ۲۰۰درصدی آغاز می کند.

افزایش سرمایه پتروشیمی خارک منتفی شد؟

پتروشیمی خارک که در سال ۹۷ نتوانست افزایش سرمایه خود را محقق نماید، سال جدید را با یک افزایش سرمایه جذاب ۲۰۰درصدی آغاز می کند.

محسن موسوی، مدیر امور سرمایه گذاری پتروشیمی خارک در خصوص افزایش سرمایه این شرکت و زمان اجرای آن به خبرنگار بورس24 گفت: افزایش سرمایه شرکت در سال ۹۷ به دلیل اینکه در بودجه محدودیت هایی وجود داشت، محقق نگردید.

وی گفت: اما ابتدای سال ۹۸، این افزایش سرمایه انجام می شود، همچنین در مورد این موضوع در سال گذشته از سوی حسابرس شرکت، اعداد و ارقامی تقاضا گردید، که در سال گذشته قابلیت تحقق نداشته است.

به گفته وی، میزان افزایش سرمایه از ۲۰۰به ۶۰۰میلیارد تومان یعنی معادل ۲۰۰درصد و از محل سود انباشته تغییری نخواهد داشت.


موسوی گفت: سهامداران اصلی شرکت در مورد ارقام افزایش سرمایه و نحوه تحقق پروژه ها پس از تحقق آن، سوالاتی داشتند که توانستیم به این سوالات پاسخ لازم را بدهیم. همچنین وضعیت همکاری با پیمانکار نیز به دلیل اینکه ۱۰سال از زمان قرار داد گذشته بود، برای بار دیگر مورد بازبینی انجام گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که افزایش سرمایه در سال ۹۷ معاف از مالیات بوده و این معافیت در سال ۹۸ شامل پتروشیمی خارک نمی شود؟ گفت: معافیت مالیاتی بیشتر برای شرکت هایی که تجدید ارزیابی دارایی می دهند، اهمیت دارد و این موضوع برای "شخارک" که از محل سود انباشته افزایش سرمایه می دهد، با اهمیت نیست.

موسوی با اشاره به بودجه شرکت و نحوه برنامه ریزی سود در سال ۹۸ گفت: در حال حاضر بودجه ۹۸، نسبت به سال گذشته محافظه کارانه بوده و نرخ دلار بر اساس سامانه نیما در نظر گرفته شده است.

منبع خبر: سازمان اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24