Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : در تعطیلات نوروز سال های گذشته خرید و فروش ملک انجام نمی شد اما بازدیدهای ملکی خریداران اتفاقا در حجم مناسب صورت می گرفت... حتی توافقاتی هم برای عقد قرارداد بعد از پایان تعطیلات نیز انجام می شد... در دو سه روز گذشته اما نه مراجعه ای از ناحیه خریداران وجود داشته و نه حتی سایت های اینترنتی بازاریابی های ملکی با مشتری روبرو شده اند!

بازار مسکن در خواب نوروزی

بورس24 : خرید ‌و فروش مسکن در خواب نوروزی فرو رفته است و پیش بینی می شود این بی تحرکی محض بعد از اتمام تعطیلات نوروز و تا حداقل خرداد ماه ۹۸ ادامه پیدا کند.

تعطیلی بازار مسکن در ایام عید نوروز همه ساله اتفاق می افتد اما امسال بازار راکدتر شده است.
بررسی میدانی خبرنگار بورس24 حاکی از آن است : در تعطیلات نوروز سال های گذشته خرید و فروش ملک انجام نمی شد اما بازدیدهای ملکی خریداران اتفاقا در حجم مناسب صورت می گرفت و حتی توافقاتی هم برای عقد قرارداد بعد از پایان تعطیلات نیز انجام می شد.
در دو سه روز گذشته اما نه مراجعه ای از ناحیه خریداران وجود داشته و نه حتی سایت های اینترنتی بازاریابی های ملکی با مشتری روبرو شده اند!
پیش بینی می شود این وضعیت که رکود محض است تا پایان اردیبهشت ماه ادامه پیدا کند.در این میان کارشناسان مسکن از امکان پذیر نبودن پیش بینی درباره آینده قیمت ها می گویند.
بهروز ملکی در این باره می گوید : با توجه به ابهام در مولفه های تاثیرگذار بر اقتصاد کشور در سال جاری ، پیش فرض های متنوع و مختلف با نتایج کاملا متفاوت و ناهمسو درباره بازارها از جمله بازار مسکن وجود دارد.
این پیش بینی ها بازه بزرگی از نوسان قیمت مسکن را مطرح می کند که مطابق آن قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران در سال ۹۸ بین ۱۰ میلیون تا ۱۴ میلیون تومان خواهد بود!
کارشناسان مسکن این بازه بزرگ پیش بینی قیمتی در بازار مسکن را نشانه گرگ و میش بودن اقتصاد مسکن در وضعیت مبهم اقتصاد عنوان می کنند!

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24