Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

حبس ۲۰ ساله، ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و... محرومیت دائم از مشاغل دولتی / قاضی مسعودی: امشب حکم ابلاغ می‌ شود قاضی مسعودی مقام گفت: حکم اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمد رضا توسلی صادر و...

حکم محکومیت اعضای هیات مدیره بانک سرمایه آمد

بورس24 : قاضی مسعودی مقام گفت: حکم اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی صادر و امشب ابلاغ می‌ شود.

قاضی مسعودی مقام در جمع خبرنگاران در حاشیه پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و متهمان مرتبط در شعبه سوم دادگاه گفت: حکم اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی صادر و امشب ابلاغ می‌ شود. 

وی افزود: هر کدام از این متهمان به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

قاضی مسعودی مقام در رابطه با سایر متهمانبانک سرمایه گفت: رسیدگی به پرونده آقای رضوی بعد از عید انجام می‌ شود و پرونده سایر مدیران بانک‌ها وارکان اعتباری هنوز از دادسرا ارسال نشده است.

وی در ارتباط با اظهارات خانم شیخ الاسلامی که در حال حاضر متواری است، گفت: تمام متهمان مدافعاتی دال بر بیگناهی و نحوه مداخله خود ارائه می‌دهند.

قاضی مسعودی مقام افزود: وثیقه دو متهم تشدید شده است که یکی از آن‌ها وثیقه را سپرد، وثیقه آقای حمزه لو نزدیک ۴۵ میلیارد افزایش پیدا کرد و وثیقه آقای احمدیان نیز به ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت که وی در حال حاضر بازداشت است.

وی ادامه داد: در رابطه با سایر متهمان مستندی دال بر اینکه اقدامتشان از سوی دستگاه‌های دولتی، بانک مرکزی و پتروشیمی مجاز بوده هنوز ارائه نشده است.

قاضی مسعودی مقام گفت: پرونده تعدادی از افراد در دادسرا مفتوح است و در مورد اقداماتی که صورت گرفته باید ارزیابی شود ممکن است، مداخله برخی از این اشخاص مستندی دال بر جرم نباشد و یا ممکن است به برخی از آن‌ ها اتهام معاونت تفهیم شده باشد؛ اما در تحقیقات مشخص شود که مراتب بالاتری تحت عنوان مباشرت و یا مشارکت به آن‌ ها منتسب است.

منبع: میزان 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24