Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

حدود ٢٠ درصد؛ بله تورم بیش از ٢٠ درصد بود، اما... توان ما برای بالا بردن حقوق بیش از این نبوده؛ نیست! مردمی که دارای درآمد ثابت هستند، امروز سخت ترین مشکلات را خواهند داشت و آنهایی که درآمد شان متغیر است، به طور طبیعی خود را با شرایط تطبیق می دهند و...

روحانی: حقوق و مستمری هم کارمندان افزایش می یابد، هم کارگران

بورس24 : رئیس جمهوری گفت:در بودجه سال آینده تلاش کردیم که بتوانیم حقوق و مستمری کارمندان حدود 20 درصد و برای کارگران بیش از 20 درصد افزایش قائل باشیم. 

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در اجتماع مردم استان بوشهر در ورزشگاه شهدای کنگان افزود: در بودجه سال آینده برای دارندگان درآمد ثابت اعم از کارمندان و بازنشستگان که مجموع آنها حدود پنج میلیون و 500هزار نفر است و برای همه کارگران که 14 میلیون نفر هستند تلاش کردیم که بتوانیم افزایش قائل باشیم.

رئیس جمهوری افزود: نمایندگان مجلس در تصویب لایحه بودجه افزایش 20 درصدی حقوق را با فرمول خاصی تصویب و به قانون تبدیل کردند که دولت قانون مصوب را اجرا می‌کند در مورد میزان افزایش حقوق کارگران نیز این هفته در شورای عالی کار تصمیم‌گیری خواهد شد. وی افزود: تورم بیش از 20 درصد بوده ولی توان ما برای حقوق بیش از این نبوده امیدوارم سال آینده شرایطی مطلوب ایجاد شود.

رییس جمهوری همچنین گفت: مردمی که دارای درآمد ثابت هستند امروز سخت ترین مشکلات را خواهند داشت و آنهایی که درآمد شان متغیر است بطور طبیعی خود را با شرایط تطبیق می دهند. وی ادامه داد: از ملت بزرگ ایران تشکر و سپاسگزاری می کنم بدلیل اینکه سالی که توام با مشکلات و سختی های اقتصادی بود در همه مراسم ها با شکوه انقلابی ،دینی و مذهبی اجتماع شان ، مقاومت شان و حضورشان را به رخ جهانیان کشیدند.

وی یادآورشد: مردم به دشمنان اعلام کردند که ممکن است شما سختی و مشکلاتی برای ما بوجود آورید اما نخواهید توانست ملت بزرگ ایران را در برابر خود تسلیم کنید. رئیس جمهوری افزود: این ملت، ملتی شجاع و مقاوم در برابر انواع توطئه های شما بوده و خواهد بود.

رئیس جمهوری ادامه داد: امسال مردم در مقاطعی مشکلات داشتند و هنوز هم دارند باید همه توان دولت و همه مسئولان در سراسر کشور به گونه ای باشد تا شب عید مردم بتوانند تا حدی احساس راحتی کنند و از خدا بخواهیم در سال آینده شرایط بهتری داشته باشند.

وی گفت: به مردم قول می دهیم همه امکانات و توانایی ها که از آن ملت ایران است برای رفع مشکلات به خدمت گرفته شود. روحانی با اشاره به اینکه مستمری‌بگیران و افراد تحت پوشش کمیته امداد از نیازمندی بیشتری برخوردارند، تصریح کرد: در طول 3 سال، مستمری ها را به بیش از 4 برابر افزایش دادیم ولی باز می دانیم در سختی و فشار هستند و برای سال آینده در حد توان افزایش می دهیم.   

منبع: ایرنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24