Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

چشم انداز امیدوار کننده معاون اقتصادی از بیمه ای که ٧٠٠ میلیارد پرتفو دارد... بیمه نوین یکی از شرکت های بیمه ای است که مسیر روبه رشدی را در پیش گرفته است و با مرور عملکرد مالی این مجموعه شاهد کاهش قابل توجه زیان انباشته در صورت های مالی این شرکت هستیم و عملکرد سال جاری «نوین» نوید سوددهی برای سال مالی آتی در این شرکت بیمه ای را می دهد. آرام رشیدی معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین درباره آخرین وضعیت عملکرد این شرکت بیمه ای به بورس ٢۴ گفت: بیمه نوین در بودجه مصوب خود تاکنون بر اساس گزارشات ارسالی روی کدال توانسته ٩٣ درصد از بودجه پیش بینی شده خود را محقق کند و امیدواریم تا پایان سال همین روند تداوم داشته باشد.

محو زیان در بیمه نوین؟

بورس24 : بیمه نوین یکی از شرکت های بیمه ای است که مسیر روبه رشدی را در پیش گرفته است و با مرور عملکرد مالی این مجموعه شاهد کاهش قابل توجه زیان انباشته در صورت های مالی این شرکت هستیم و عملکرد سال جاری «نوین» نوید سوددهی برای سال مالی آتی در این شرکت بیمه ای را می دهد.

آرام رشیدی معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین درباره آخرین وضعیت عملکرد این شرکت بیمه ای به بورس24 گفت: بیمه نوین در بودجه مصوب خود تاکنون بر اساس گزارشات ارسالی روی کدال توانسته 93 درصد از بودجه پیش بینی شده خود را محقق کند و امیدواریم تا پایان سال همین روند تداوم داشته باشد.

700 میلیارد پرتفو داریم

وی در ادامه درباره پرتفوی بیمه ای بیمه نوین هم گفت: پرتفولیوی بیمه ای شرکت الان نزدیک به 700میلیارد تومان است و نسبت به سال گذشته بر اساس آمار ، رشد قابل قبولی داشتیم. در حوزه ترکیب پرتفوی بیمه ای هم در شرایط فعلی بیمه عمر سهم 20 درصدی ، درمان سهم 40 درصدی و بیمه شخص ثالث هم سهم 22 درصدی داشته و مابقی پرتفوی هم به سایر رشته های بیمه ای تعلق دارد.

وی در ادامه افزود: در بخش درمان یکی از اقداماتی که صورت گرفته است ، در بخش های کم ریسک این حوزه ورود پیدا کردیم که برای ما تاکنون سودده بوده است و عمدتا بیمه درمان ما در حوزه بیمارستانی است.

چرا ثالت کم شده؟

رشیدی درباره کاهش سهم بیمه شخص ثالث از پرتفوی بیمه ای بیمه نوین هم گفت: در سال 94 تصمیم بر آن شد که سهم بیمه شخص ثالث از پرتفوی بیمه نوین که سهمی بالغ بر 60 درصد داشت ، روند معکوس و کاهشی داشته باشد و اکنون موفق شدیم تا سهم این رشته بیمه ای را به حدود 22 درصد کاهش دهیم .همچنین در این حوزه استراتژی کاهش ریسک را دنبال می کنیم و در بخش های پر ریسکی مانند بیمه شخص ثالث اتوبوس و خودروهای کار ورود نمی کنیم.

وی درباره حذف زیان از صورت های مالی بیمه نوین هم گفت: بر اساس گزارش نه ماهه ای که منتشر کردیم میزان زیان انباشته بیمه نوین کاهش قابل توجهی داشته است و انتظار داریم زیان در سال جاری از صورت های مالی ما حذف شود و سال 98 بیمه نوین سودده شود.

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی «نوین»درباره برگزاری مجمع اصلاح اساسنامه هم گفت: این اقدام در راستای تغییر اساسنامه به اساسنامه تیپ بیمه مرکزی که مورد تایید سازمان بورس است انجام خواهد شد.

علت کاهش قیمت سهم

این مقام مسئول درباره کاهش قیمت سهام بیمه نوین این طور توضیح داد: کاهش قیمت سهام بیشتر ناشی از عوامل بیرونی و جو بازار است و متغیر های اثر گذار بر عملکرد بیمه نوین در حال حاضر در شرایط مطلوبی است و عملکرد مجموعه روند مثبتی را شاهد است که این مساله با بررسی اجمالی صورت های مالی ما قابل بررسی است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24