Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک مقام نظارتی در گفت و گو با بورس ٢۴ : اظهار نظر حسابرس درباره افزایش سرمایه بانک تجارت از رقم ۴هزار و ۵٧٠میلیارد تومان به حدود ٢۵ هزار و ۵٠٠میلیارد تومان سیزدهم ام اسفند ماه در کدال بارگذاری شده است و ما نیز در حال بررسی و کارشناسی این اظهار نظر هستیم.با توجه به این که سازمان حسابرسی اخیرا اظهار نظر خود را اعلام کرده است و مجوز بانک مرکزی در خصوص برگزاری مجمع نیز روز گذشته صادر شده است ، به زودی نتیجه بررسی های ما نیز درباره این افزایش سرمایه اطلاع رسانی خواهد شد...

درباره آخرین وضعیت پرونده افزایش سرمایه بانک تجارت در سازمان بورس

بورس24 : یکی از رخدادهایی که در بازار سرمایه همواره با شایعات متعددی روبرو بوده و محل بحث است ، نحوه افزایش سرمایه بانک ها از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و خروج از زیان بوده و هست.

شب گذشته مجوز برگزاری مجمع افزایش سرمایه بانک تجارت که توسط بانک مرکزی صادر شده رسانه ای شد. در نامه مجوز بانک مرکزی آمده بود که بانک تجارت می تواند مجمع افزایش سرمایه از 4570 تا 25484 میلیارد تومان را برگزار کند و البته اعلام شده بود که این مجوز به معنی موافقت با ثبت این افزایش سرمایه نیست.

همزمان با این رخداد از روزگذشته درباره بانک تجارت در بازار سهام شایعه کرده بودند که سازمان بورس تنها موافق بخشی از این افزایش سرمایه بزرگ است!

اما علی بیگ زاده میلانی مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار درباره این شایعات و گمانه زنی ها به خبرنگار بورس24 گفت: اظهار نظر حسابرس درباره افزایش سرمایه بانک تجارت از رقم 4هزار و 570میلیارد تومان به حدود 25 هزار و 500میلیارد تومان سیزدهم ام اسفند ماه در کدال بارگذاری شده است و ما نیز در حال بررسی و کارشناسی این اظهار نظر هستیم.با توجه به این که سازمان حسابرسی اخیرا اظهار نظر خود را اعلام کرده است و مجوز بانک مرکزی در خصوص برگزاری مجمع نیز روز گذشته صادر شده است ، به زودی نتیجه بررسی های ما نیز درباره این افزایش سرمایه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت : اخیرا ما مجوز افزایش سرمایه بانک صادرات را صادر کردیم و در همین هفته نیز مجمع این شرکت برگزار خواهد شد و پس از بررسی مستندات ارائه شده از سوی بانک تجارت و آماده شدن گزارش کارشناسان بورس درباره افزایش سرمایه این بانک نیز اظهار نظر خود را اعلام خواهیم کرد، بنابراین سازمان بورس به زودی اظهار نظر قطعی و نهایی را اعلام خواهد کرد و در این مقطع گمانه زنی های موجود مورد تائید ما نیست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24