Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاملات الگوریتمی یکی از پایه های اصلی بازار سرمایه تمام کشورهای پیشرفته است خوشحالم، این فرایند در کشور ما نیز آغاز شده است / این مهم چهار فایده عمده دارد، که... رئیس سازمان بورس در اختتامیه نخستین مسابقه معاملات الگوریتمی بازار سرمایه، گفت: قبل از هر چیزی تشکر می کنم، از کسانی که ما را در این برنامه کمک کردند و...

محمدی در اختتامیه نخستین مسابقه معاملات الگوریتمی: با این روش نخبگان به بازار سرمایه نزدیک خواهند شد

بورس24 : رئیس سازمان بورس در اختتامیه نخستین مسابقه معاملات الگوریتمی بازار سرمایه گفت: قبل از هر چیزی تشکر می کنم، از کسانی که ما را در این برنامه کمک کردند.

اهم سخنان شاپور محمدی در این رویداد به شرح زیر است: 

بسیار مهم است، که رویدادهای مشابه دیگری نیز داشته باشیم، تا اهداف بازار سرمایه به یکدیگر نزدیک شوند.

معاملات الگوریتمی یکی از پایه های اصلی بازار سرمایه تمام کشورهای پیشرفته است. خوشبختانه این فرایند در کشور ما آغاز شده است.

این مهم چهار فایده عمده دارد، یک اینکهسبب می شود نخبگان به بازار سرمایه نزدیک شوند، کسانی که حوصله انجام روزی یک معامله را ندارند در معاملات الگوریتمی می توانند بدون دخالت انسان خرید و فروش کنند. این یکی از ویژگی های بسیار جالب است، که متخصصان فیزیک، ریاضی و ... را به این سمت می تواند متمایل کند.

دوم اینکه علاوه بر حضور نخبگان نقش شایعات را در بازار سرمایه کم می کند. در این معاملات فرصت اینکه افراد تقلید کنند بسیارکاهش پیدا کرده و به شفافیت بورس بسیار کمک می کند.

سوم هم کمک می کند تعداد دفعاتی که کشف قیمت در بازار صورت می گیرد، افزایش پیدا کند. هر چه کشف قیمت بیشتری صورت بگیرد کارایی بازار سرمایه به طبع افزایش می یابد.

و چهارم نیز ارتباط بین دارایی های پایه و مشتقه را بهتر برقرار می کند و همچنین از جرایمی مانند دستکاری بازار سرمایه جلوگیری می کند. همچنین زمانی که افرادی که از این معاملات استفاده می کنند، حتی اقدامات خارج از بازار آن ها نیز رصد می شود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24