Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلیل مکینه چی در نامه ای به روحانی گفته : اینجانب به عنوان تاجری که از سال ۱۳۵۹ در امر تجارت، واردات و صادرات کشور فعال بوده ام آمادگی خود را برای تامین مایحتاج کشور بدون انتقال ارز و فقط با سپردن ضمانت نامه بانکی سه ماهه به نام فروشنده اعلام می کنم...

یک کارآفرین : بدون ارز کالا وارد می کنم ، من!

بورس24 : یکی از کارآفرینان کشور خطاب به رئیس جمهوری کشورمان گفت: در هیچ جنگی سیاهی لشکر نه تنها قدرت پیروزی ندارد بلکه فرمانده را منزوی و از کار افتاده می کند.

جلیل مکینه چی در نامه ای خطاب به دکتر حسن روحانی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت در شرایط سخت اقتصادی کشور، نوشت: آقای رئیس جمهور، شما اعلام جنگ اقتصادی کردید در حالی که هر جنگی نیاز به افسران هوشیار، دانا و سربازان قوی و کارآزموده و پیاده نظامی منسجم و کارکشته دارد.

وی با تاکید بر این که در هیچ جنگی، سیاهی لشکر قدرت پیروزی ندارد، اضافه کرد: حضرتعالی باید تمامی افراد که عرق ملی، حب وطن و مردم کشور را دوست دارند و می توانند در شرایط فعلی کمکی به تحرک مثبت اقتصادی بازار کشور داشته باشند را در میدان عمل، به کار و کمک بگیرید.

مکینه چی در ادامه نامه خود متذکر شد: اینجانب به عنوان تاجری که از سال ۱۳۵۹ در امر تجارت، واردات و صادرات کشور فعال بوده ام آمادگی خود را برای تامین مایحتاج کشور بدون انتقال ارز و فقط با سپردن ضمانت نامه بانکی سه ماهه به نام فروشنده اعلام می کنم.

مکینه چی در پایان نامه خود خطاب به رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: در صورت وجود اراده برای برطرف کردن مشکلات ورود کالا بدون انتقال ارز، اینجانب آمادگی کامل برای مذاکرات دقیق و بیشتر با کمیته های اقتصادی مختلف دولت به منظور رفع چالش های این حوزه را دارم.

منبع : پرشین خودرو

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24