Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : صحبت از پرداخت الکترونیک سامان کیش است. یکی از شرکت های فعال در حوزه پرداخت که اخیرا صورت های مالی سال ٩٧ خود را بررسی و تصویب کرد و در مجمع خبر از افزایش سرمایه داد که در روزهای اخیر شاهد آگهی دعوت به مجمع این شرکت برای افزایش سرمایه بودیم. این شرکت در مجمع عمومی عادی سالانه خود ٣٠ تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرد و مابقی ١٢٢٨ریال سود محقق شده را به حساب انباشته به منظور افزایش سرمایه منتقل نمود...

از «سپ» چه خبر؟از همکاری شرکت با «تپ سی» ، افزایش سرمایه ، کوچ به پردیس و برنامه های ٩٨...؟

بورس24 : صحبت از پرداخت الکترونیک سامان کیش است. یکی از شرکت های فعال در حوزه پرداخت که اخیرا صورت های مالی سال 97 خود را بررسی و تصویب کرد و در مجمع خبر از افزایش سرمایه داد که در روزهای اخیر شاهد آگهی دعوت به مجمع این شرکت برای افزایش سرمایه بودیم.

این شرکت در مجمع عمومی عادی سالانه خود 30 تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرد و مابقی 1228ریال سود محقق شده را به حساب انباشته به منظور افزایش سرمایه منتقل نمود.

از همکاری با تپ سی چه خبر؟

احسان ترکمن عضو هیئت مدیره «سپ» درباره آخرین وضعیت و برنامه های سپ برای سال مالی جاری این شرکت به بورس24 گفت: یکی از اقداماتی که در حوزه پرداخت عملیاتی کردیم و از طریق کدال نیز چندی پیش اعلام شد بحث انعقاد تفاهم نامه و عملیاتی کردن توافقات جهت خرید بخشی از سهام شرکت «تپسی» به منظور متمرکز کردن خدمات پرداخت این شرکت بر بستر پرداخت ما بوده است که پس از نهایی شدن موضوع و بررسی های لازم در حوزه آثار مالی این تفاهمنامه جزئیات آن منتشر خواهد شد.

افزایش سرمایه در حال انجام است

وی در ادامه گفت: همانطور که در مجمع عادی به طور سالانه وعده داده شد برنامه افزایش سرمایه 66.7 درصدی را نیز از محل سود انباشته استارت زدیم و پس از برگزاری مجمع اقدام به ثبت افزایش سرمایه تا پیش از پایان سال جاری خواهیم کرد.

به پردیس کوچ کردیم

وی در ادامه افزود: از اقدامات انجام شده به منظور بهره مندی از معافیت های مالیاتی خرید و اجاره دفتر کار در منطقه پردیس و استقرار پرسنل در این واحد بود تا بتوانیم از معافیت مالیاتی آن در سال 98 بهره مند شویم. حداقل معافیت مالیاتی منظور شده برای این منطقه 40 درصد و حداکثر 100 درصد است که در حاضر اقدامات اولیه را برای منتفع شدن از این امتیاز عملیاتی کردیم.

برنامه های 98

وی در ادامه افزود: از برنامه های پیش روی ما در حوزه عملیات و توسعه بازار در سال مالی 98 توسعه بازار اینترنت و موبایل است در تلاشیم در حوزه اینترنت حجم تراکنش های ما با رشد 91 درصدی همراه شود و در حوزه کارتخوان ها نیز تلاش ما رشد 10 درصدی در توسعه دستگاه ها و 35تا40 درصدی در رشد تراکنش است و خوشبختانه توانستیم 25 تا 30 درصد بالاتر از میانگین بازار از نظر عملکردی فعال باشیم. همچنین در حوزه کنترل هزینه هم با توجه به نوسانات نرخ ارز تلاش شده است تا تجهیزات مورد نیاز در سال جاری خریداری شود تا ریسک ناشی از نوسانات ارز که منجر به بالا رفتن هزینه ها می شود تا حدی کنترل شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24