Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این مهم نشان دهنده عملکرد مجموعه بانک در اذهان عمومی است مدیر عامل بانک ملت از محل برگزاری مصاحبه استخدامی پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون این بانک بازدید کرد. محمد بیگدلی در این بازدید که...

مدیر عامل بانک ملت: در انجام مصاحبه های استخدامی بانک هیچ گونه تبعیضی نداریم

بورس24 : مدیرعامل بانک ملت از محل برگزاری مصاحبه استخدامی پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون این بانک بازدید کرد. 

محمد بیگدلی در این بازدید که رحیم طاهری معاون مدیر عامل و محسن مقدسی مدیر امور سرمایه انسانی، وی را همراهی می کردند از محل برگزاری مصاحبه های استخدامی و رفتاری با پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون مذکور در پنل های مربوطه، دیدن کرد و ازنزدیک در جریان نحوه برگزاری این مصاحبه ها قرار گرفت.

مدیر عامل در این بازدید توصیه هایی را برای انتخاب هرچه بهتر نیروهای اصلح و شایسته برای پست های مورد نیاز ارائه و بر رعایت هرچه بیشتر عدالت در انجام مصاحبه ها تاکید کرد.

وی با بیان این نکته که در انجام مصاحبه های استخدامی و رفتاری نباید هیچ گونه تبعیضی بین پذیرفته شدگان صورت گیرد، یادآور شد: این مصاحبه ها به نوعی نشان دهنده عملکرد مجموعه بانک ملت در اذهان عمومی است بنابراین باید به گونه ای انجام شود که هیچ گونه شایبه ای را در ذهن مصاحبه شوندگان باقی نگذارد.

بیگدلی با بیان این نکته که بانک ملت به عنوان برترین و موفق ترین بانک خصوصی کشور باید جایگاه بهترین ها باشد، اظهار امیدواری کرد که با ورود نیروهای تازه نفس و کارآمد جدید، این بانک بتواند بیش از پیش در کسب موفقیت ها و دستیابی به اهداف تعیین شده، موفق باشد.

دراین بازید، رامین خانزاده رییس اداره کل سرمایه انسانی و مدیران پنل های ذیربط ، گزارش وضعیت و نحوه انجام مصاحبه های استخدامی را به مدیر عامل ارائه کردند.

منبع: اقتصادآنلاین  

01

02

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24