Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عامل پاکسان در جمع سهامداران این شرکت در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خبر از عملیاتی کردن افزایش سرمایه از محل سود انباشته و بهبود عملکرد نسبت به سال مالی ٩٧ داده بود و سهامداران نیز شاهد اجرایی شدن یکی پس از دیگری این وعده ها هستند...

پاکسان مرزهای فروش را در می نوردد!

بورس24 : پاکسان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور سالانه روند افزایش قیمت خود را ادامه داده و از زمان بازگشایی تاکنون بیش از 18 درصد بازدهی نصیب سهامداران خود کرده ، این در حالی است که سهامداران 875 ریال نیز سود برای عملکرد سال مالی 97 تقسیم کردند.

مدیر عامل پاکسان در جمع سهامداران این شرکت در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خبر از عملیاتی کردن افزایش سرمایه از محل سود انباشته و بهبود عملکرد نسبت به سال مالی 97 داده بود و سهامداران نیز شاهد اجرایی شدن یکی پس از دیگری این وعده ها هستند.
این شرکت موفق شده در مجموع دو ماه ابتدایی سال فروشی بیش از ١٢٠ میلیارد تومان را به ثبت برساند و با توجه به حجم تقاضای موجود برای کالاهای شوینده در پایان سال امکان تحقق فروش ٩٠ تا ١٠٠ میلیاردتومانی برای اسفند ماه بسیار  محتمل است.

فروش های شیرین!

فرهنگ ساکی مدیر عامل پاکسان درباره عملکرد سال مالی جدید این شرکت و علل افزایش تقاضا در نماد پاکسان به بورس24 گفت: همانطور که هفته پیش در مجمع نیز اعلام شد با توجه به شرایط کلان اقتصادی ، مجموعه با سختی هایی روبرو است اما با مطالعات انجام شده روی بازار، آسیب شناسی های صورت گرفته و برنامه هایی که اجرایی کردیم با وجود تمام محدودیت ها برای تامین مواد اولیه نه تنها با مشکلی در تولید روبرو نبودیم بلکه بهبود قابل توجه عملکرد را نسبت به سال قبل نیز شاهد هستیم . خوشبختانه توانستیم مواد اولیه برای تولید نهایی را تامین کنیم و در بسیاری بخش ها نیز خود ، تولید کننده مواد اولیه باشیم و تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کنیم تا هم مواد اولیه مورد نیازخود را با هزینه های کمتری تولید کنیم و هم بازار خوبی در حوزه بازار فروش مواد اولیه داشته باشیم.

ساکی گفت: از طرفی با بررسی آماری منتشر شده از عملکرد در دو ماه اخیر (دی و بهمن) به طور میانگین در هر ماه رقم فروشی در حدود 61 میلیارد تومان را محقق کردیم ، این در حالی است که در دی ماه سال 96 مبلغ فروش ما در حدود 37 میلیارد تومان و در بهمن ماه نیز این رقم در حدود 25 میلیارد تومان بود اما در سال جاری رقم فروش ما رشد قابل توجهی داشته است و انتظار داریم با این روند برای اسفند ماه به نسبت دی و بهمن رقم فروش ما افزایش بیشتری داشته باشد و قطعا ٦٢ میلیارد تومان فروش را برای اسفند ماه رد خواهیم کرد و بیش از این رقم می فروشیم.

شروع سال مالی پاکسان مطلوب بود

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل هزینه ، استراتژی فروش، اصلاح قیمت ها و ... در سه ماهه نخست سال سود شرکت بسیار مطلوب خواهد بود و انتظار داریم این روند برای دوره های سه ماهه بعدی نیز تدوام داشته باشد.

وی در ادامه افزود: از دیگر قول هایی که در مجمع دادیم موضوع افزایش سرمایه بود که از محل سود سال جاری و سود انباشته این برنامه را عملیاتی کردیم و در هجدهم اسفند ماه نیز سهامداران برای تصویب این افزایش سرمایه دعوت شده اند، یکی از مزایای این افزایش سرمایه علاوه بر جلوگیری از خروج نقدینگی با توجه به شرایط سخت اقتصادی بحث معافیت مالیاتی و سودی است که از این بابت در صورت های مالی ما شناسایی می شود.

ساکی درباره افزایش قیمت سهم هم گفت: با توجه به وعده هایی که درباره افزایش فروش، افزایش سرمایه ، کنترل هزینه و ... دادیم که همه این وعده ها نیز تا این لحظه عملیاتی شده است.همچنین باتوجه به نتایج آتی آن در عملکرد و سود سازی ، سهامداران با بررسی و تحلیل های خود قطعا به نتایج خوبی در مورد سود سازی و شرایط مجموعه دست یافته اند که شاهد اقبال بازار به خرید سهام پاکسان در این برهه زمانی هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24