پنجمین کنفرانس مدیریت استراتژیک با تمرکز بر موضوع کسب و کارهای ایرانی، ١۴ و ١۵ اسفند در مرکز همایشهای صدا و سیما و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار میشود. دکتر علی دیواندری رئیس کنفرانس با اعلام این خبر گفت: در شرایط کنونی، اقتصاد ایران بیش از هر زمان دیگر به نوآوری و بهرهوری نیاز دارد. رویکرد این همایش نیز تعمیق تفکر و نگاه استرتژیک و راهبردی در بنگاههای اقتصادی است.
بورس24 پنجمین کنفرانس مدیریت استراتژیک با تمرکز بر موضوع کسب و کارهای ایرانی، 14 و 15 اسفند در مرکز همایشهای صدا و سیما و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار میشود.
دکتر علی دیواندری رئیس کنفرانس با اعلام این خبر گفت: در شرایط کنونی، اقتصاد ایران بیش از هر زمان دیگر به نوآوری و بهرهوری نیاز دارد. رویکرد این همایش نیز تعمیق تفکر و نگاه استرتژیک و راهبردی در بنگاههای اقتصادی است.
وی با اشاره به حضور استادان مطرح داخلی و خارجی در این رویداد گفت: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاهها،مدیران و کارشناسان استراتژی، مدیران عامل شرکتها و سازمانها، مدیران توسعه کسب و کار، مشاوران مدیریت، صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط، کارآفرینان، مدیران توسعه سازمان و منابع انسانی، کلیه فعالان عرصه کسب و کار، محققان علوم اجتماعی و مدیریت و دانشجویان و علاقمندان از مخاطبان این رخداد علمی هستند.
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی افزود: علاوه بر استادان خارجی، 8 استاد از دانشگاههای هلند، انگلیس و استرالیا عضو کمیته علمی کنفرانس هستند و "دیوید وایتفوت" مشاور ارشد مدیریت نیز در این مراسم سخنرانی میکند.
دکتر علی حیدری دبیر علمی کنفرانس نیز گفت: پنجمین دوره کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک از ویژگیهای متفاوتی برخوردار است. یکی از مشخصههای برنامه امسال، برگزاری 3 پنل تخصصی در حوزه بازار سرمایه، استارتآپها و صنعت خودرو است. در پنل بازار سرمایه، به موضوع نوآوری و فینتکها، در پنل استارتآپ به موضوع استراتژی رشد شرکتها و در پنل خودرو به موضوع استراتژی تامین و چالشهای تامین قطعات خودرو در شرایط تحریم توجه میشود.
وی افزود: ماهیت، ضرورت و استراتژی تغییر، تغییر فردی، رویکرد رفتاری به تغییر، رویکرد شناختی به تغییر، تاکتیکها و تکنیکهای تغییر، تغییر تیمی، نقشهای تیمی، فرآیند تغییر در تیم، تغییر سازمانی، قابلیت تغییر سازمانی، مدلهای راهبری تغییر سازمانی از جمله مهمترین عناوین کارگاهها است که در روز دوم همایش در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در پل کوی نصر(گیشا) برگزار میگردد.
روندهای نوین مدیریت استراتژیک، نارساییهای عملیاتی مدیریت استراتژیک در سازمانهای ایرانی، بررسی سیستمهای سنتی برنامهریزی، معرفی نرم افزارهای بینالمللی در حوزه مدیریت استراتژیک و مدیریت مدل الماس در مدیریت استراتژیک از دیگر عناوین کارگاهها است.
دکتر نادر سیدکلالی دبیر اجرایی همایش نیز در ادامه به تبیین موضوع اهدای نخستین جایزه ملی استراتژی پرداخت و گفت: استراتژی، قابلیت، مزیت و عملکرد، 4 شاخص ارزیابی برای اهدا جایزه ملی استراتژی هستند. در این دوره از میان تقاضای 40 بنگاه اقتصادی، 10 مورد برای ارزیابی پذیرفته شده و مورد ارزیابی گروه داوران قرار گرفته اند.
وی افزود: توجه به 2 وجه زیربنایی و روبنایی، امکان ارزیابی مناسبی را فراهم کرده است. در این ارزیابی، مدلهائی نظیر مدل جهانی پالادیوم و گودمن مورد توجه قرار گرفته و در نهایت به یک مدل بومی رسیدهایم.
وی در پایان گفت: تندیس جایزه ملی استراتژی، جایزهای با نام استراتگوس است که از نام یونانی و کلاسیک واژه استراتژی گرفته شده است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.